Medion 4400 PVR ja ohjelmien polttaminen DVD:lle
|
|
Savolax
Suspended due to non-functional email address
|
24. syyskuuta 2006 @ 06:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen lukenut aikaisempia viestejä "slangi" on sen verran vierasta että täytyy googlettaa joka toinen sana;)
Minulla on Medion MDC 4400 PVR ja olen saanut siirrettyä jopa pari ohjelmaa tietokoneen kovalevylle. Luin aikaisemmasta ketjusta että GSpotilla voi ainakin tarkistaa tiedostotyypin. GSpot ilmoitti että tuntematon tyyppi.
Olen koettanut polttaa DeepBurnerilla mutta dvd:ni ei näytä mitään, pelkkä "loading"-teksti näkyy (Philips DVP 5100).
Täällä vilahtelee kymmeniä ohjelmia ja kodekkeja ynnä muita kulakkeja joista en ymmärrä mitään. Olen varmaan imuroimut koneelle kohta kaikki hyväksi kehutut ohjelmat mutta ei aavistustakaan mitä niillä teen.
Voisiko joku kertoa niin selkokielellä kuin mahdollista että mitä teen ja millä ohjelmalla tiedostostolle jonka haluan polttaa dvd_levylle ja katsoa tv:n kautta.
Eikös tuom digiboxilla tallennetun ja koneelle siirretyn ohjelman pitäisi olla MPEG-2 ja näkyä sellaisenaan kun se on poltettu dvd:lle?
Kiitos!
|
Savolax
|
24. syyskuuta 2006 @ 10:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt on päivitetty digiboxi 1.52 versioon ja uudelleen tiedot siirretty tietokoneen kovalevylle mutta edelleenkään GSpot ei tunnista kuten ei myöskään DivXConcerter tai ConverttoDVD.
|
Senior Member
|
24. syyskuuta 2006 @ 10:42 |
Linkki tähän viestiin
|
CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, Asus r9 290x directCU II ,Samsung 830 SSD 128Gb+ 4.5 teraa, Win 7.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2006 @ 10:42
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
24. syyskuuta 2006 @ 11:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Savolax
|
24. syyskuuta 2006 @ 12:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos neuvoista!
1)This file is not a valid DVB Stream ilmoittaa saksalaisohjelma.
2)ProjectX:n käynnistyksessä ongelma. Olen purkanut omaan kansioon sälän ja ainoa .jar on se WinZIP joka löytyy. Javan versio on ok. En saa siis tuota ProjectX auki. Täytyykö sieltä purkaa muut zipit, niitä näkyy noissa kansioissa useampi.
3) Haittaako tiedonsiirtoa se että minulla on tavallinen 2.0 USB kaapeli joka on kasattu kahdesta 3 metrin johdosta.......
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
25. syyskuuta 2006 @ 06:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli kun painaa oikeaa hiirennappia tuon projectx.jar:in päällä niin ei ole tuota valintaa käynnistää se tuolla Javalla?
|
Savolax
|
25. syyskuuta 2006 @ 06:44 |
Linkki tähän viestiin
|
1)Antaa valinnan ja käynnistän Java Platform 2 sovelluksessa mutta sitten ei muuta tapahdukaan.
Lieneekö minulla oikea tiedosto jota yritän avata? Ainoa tiedosto jossa esiintyy .jar-pääte on WinZIP-tiedosto.
2) Boxista siirretyn elokuvan kohdalla tiedoston tyyppi on vain "tiedosto". Pitääkö sen olla mpeg tai AVI kun se on siirretty kovalevylle ilman mitään käsittelyä?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
26. syyskuuta 2006 @ 05:51 |
Linkki tähän viestiin
|
1. Oletko tuota komentoriviltä/kehoitteelta käynnistämistä kokeillut? Tuo ohjelma mikä sitä oletuksena koittaa käynnistää ei ole merkitystä.
2. MPEG tai MPG, mutta koska kyseessä on tod näk transport stream tiedosto niin se ei toimi kovin hyvin ohjelmissa jotka tukevat normaalisti Program Stream MPEG:ejä.
|
Savolax
|
26. syyskuuta 2006 @ 14:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos neuvoista! Sain toimimaan kun muunsin Explorerilla ensin mpeg:ksi.
Tosin "huvittavinta" on että haluamani elokuvan laitoin tallennukseen ohjelmistovalikon kautta ja YLETeeman Capa-dokkarin sijasta sain golfia neloselta vaikka tallennettu tiedosto on "Capa". Outoa?!
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
27. syyskuuta 2006 @ 12:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Savolax
|
28. syyskuuta 2006 @ 05:02 |
Linkki tähän viestiin
|
MPEG ok ruudulla mutta jäi vielä yrittämisen asteelle konvertointi DivX:ksi.
Täytyynee jatkaa yrityksiä aikaisemmin mainituilla ohjelmilla...
argh..tämä ei voi olla näin vaikeata;)
|
Savolax
|
29. syyskuuta 2006 @ 03:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Ensimmäinen onnistunut projekti: siirto ja konvertointi USBExplorerilla ja sitten Autok GK:lla .avik:si ja poltto Nerolla dvd:lle.
Millä pystyy leikkaamaan tuota .avi-pätkää alusta ja lopusta niin ettei tarvitse purkaa erikseen audio ja video-pätkiin?
Tallennusvaiheessa tuli ylimääräistä tavaraa.
|
Mainos
|
  |
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
29. syyskuuta 2006 @ 11:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|