User Käyttäjä Salasana  

tiistai 29.7.2025 / 13:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kuulokkeista
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuulokkeista
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
gebsu
Newbie
_
27. syyskuuta 2006 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli käyttöjärjestelmä on windöööws xp ja mulla kuulokkeina senheiser pc150 ,no tässä yks päivä säätelin vähä kaikkea no kun pistin kuulokkeet päälle ni sieltä kuuluu koko aja sellasta ihme pauketta koko ajan . kun testasin silla käyttöjärjestelmän jutuilla ni siinä lukee että laite toimii oikein jos kuulee oman äänen toistona kun koittaa tätä kyseistä juttua mutta mulla ei kuulu ,vaan kuuluu jotaa pauketta kun olen esim.skypessa mikki toimii ja kaikki tallasta mutta kun olen venttiin menossa niiin se valittaa "unable to initialize outbound codec (gsm 6.0 11khz ,16bit) sitte tulee unable to notice specified codec joten kysyn että voiko ongelma johtua tuosta. ja jos joku oisaisi kertoa voiko aani asetuksia jotenki palauttaa yms.
Staff Member

32 tuotearviota
_
27. syyskuuta 2006 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://ventrilo.com/faq.php#codec1
olisiko tuosta tuon Ventrilon kanssa apua.

Ja jos sulla on toinenkin äänilaite koneessa, esim. äänikortti niin tuo testi taitaa tehdä sen oletuksena sille.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kuulokkeista

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy