Mikä on pelottavin leffa jonka ootte kattoneet??
|
|
Tube90
Member
|
15. maaliskuuta 2006 @ 15:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Saw on mielestäni erittain ahdistava ja jotenkin nerokas.
jooh toi oli munki mielestä ekakerralla aika ahdistava etenki ku yksin pimeessä 2 aikaa yöl kattoo
Nexus breeze 500 (Vesijäähdytys)
AMD Athlon 64 +3500 2,75ghz
Team Xtreem 3200 ddr400 2X512mb
870gt kovotilaa
DFI Sli-DR Expert
Club 3D x1800xt 512mb
|
acido
Suspended due to non-functional email address
|
15. maaliskuuta 2006 @ 15:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos oikeasti pelottavaa, eikä vain hyvää hakisin, kyllä uusista oli tuo Grudge. Katsoin sen ensi kertaa keskellä yötä yksikseni ja voin sanoa että ei tullut uni heti simmuun... kuului kaikenlaisia ääniä. Tai sitten olin unohtanut ottaa lääkkeet ;)
When the going gets weird, the weird turn pro..
|
Member
|
15. maaliskuuta 2006 @ 16:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä koulupoikana The Thing ja Tappajahai olivat "pahoja" katseltavia, kuten myös telkkarin (mahdollisesti Ruotsin TV joka näkyi hyvin länsirannikolla) yönäytökset vanhoista 30-luvun kauhuleffoista kuten Muumion kosto tms. Kävin mopolla kaupungissa katsomassa leffat ja joskus 2-3 aikaan kesäyön hämärässä ajoin takaisin mökille pimeätä tietä myöten niin kyllä oli hermoja raastavaa. Jonkinlaisen teologian tutkinnot suorittanut vanhempi uskonnonopettajamme manasi "Manaajan" maan rakoon ja kehotti olemaan katsomatta. Samoihin aikoihin kävi meillä koulussa esittelemässä toimintaansa muistaakseni saksalainen katolinen nunna joka myös tuomitsi "Manaajan" sillä seurauksella että kaikki hyökättiin porukalla leffaan. Oli kolkkoa katseltavaa kun tytön pää kääntyi ympäri.
HP m9840sc, AMD Athlon? II X4 620 -prosessori, 6 Gt DDR3-SDRAM, NVIDIA® GeForce? GT230, Soundblaster X-Fi,Behringer Truth B2030A, Kovalevyt 640+640 + Buffalo DriveStation Duo 2x500, LaCie 500, Windows 7 Home Premium 64bit.
|
acido
|
15. maaliskuuta 2006 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuli mieleen vielä tuo White Noise. Se pelotti wanhaakin oikeasti. Jos tykkää yliluonnollisista karvannostattajista niin tuo!
When the going gets weird, the weird turn pro..
|
vebo
|
15. maaliskuuta 2006 @ 17:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä se tais olla se pitkääkin pitempi "viirus" alias "virus"
amd athlon 3000+, 1024mb, x800xl, 200gb+80gb
Itsetehty sivu: www.SuomiAnime.arkku.net
|
Predah
|
16. maaliskuuta 2006 @ 07:06 |
Linkki tähän viestiin
|
painajainen elmstreetillä toi kyllä mulle pienempänä hyvin painajaisia...eikö tosiaan oo tätä tai manaajaa kukaan maininnu? :o
Amd athlon xp 3200+ (barton)
Asus geforce fx 5500 265 mt
Asus A7V8X-LA
Seagate Barracuda 7200.7 160 gt
2 x 512 mt
|
xmedia666
Senior Member
|
16. maaliskuuta 2006 @ 07:51 |
Linkki tähän viestiin
|
"The Thing" nuorempana varsinkin kun katsoi yksin ja pimeässä niin tuo oli se ns. kunnon kauhu/scifi leffa.
: 5300 Xpress music
: 160gt kovo, SmartXX LT OPX V2 modpiiri, Hitachi-lg dvd-asema
: v7, Flip top cover + swap magic v3.6
|
DeLaRocha
Member
|
18. maaliskuuta 2006 @ 08:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Hopeanuoli, se oli sillon aikoinaan pelottava
Oon kans samaa mieltä Taikatimon kans. Nyt niitä on aika nostalgista kattoo.
|
daavid
Newbie
1 tuotearvio
|
16. huhtikuuta 2006 @ 08:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Event Horizon(Suom.Viimeinen horisontti) on kyllä Sci-fi/Kauhuleffoista se mitä hirvittää vieläkin katsoa yöllä.Se on ahdistava&pelottava.Suosittelen.Pääosaa esittää Sam Neil.
|
Benu87
Junior Member
|
16. huhtikuuta 2006 @ 20:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Kauhuelokuvia olen nähnyt niin monia etten juuri muista mikä olisi ollut karmaisevin...eikä niitä "pelottavia" olekkaan kovinkaan monia, tai olen vaan niin tottunut niihin. Mutta äskettäin katsoin Kuolleiden aamunkoiton ja siinä oli jotakin joka nosti ihokarvat pystyyn. Aika karmaiseva elokuva.
|
edse
Junior Member
|
17. huhtikuuta 2006 @ 16:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Kauhuelokuvia olen nähnyt niin monia etten juuri muista mikä olisi ollut karmaisevin...eikä niitä "pelottavia" olekkaan kovinkaan monia, tai olen vaan niin tottunut niihin. Mutta äskettäin katsoin Kuolleiden aamunkoiton ja siinä oli jotakin joka nosti ihokarvat pystyyn. Aika karmaiseva elokuva.
Kumpaa versiota tarkoitat?
Juupajuu
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
17. huhtikuuta 2006 @ 16:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Scary moviet on ollut pelottavia, ja odotan innolla sitä 4. No ei, ehkä joku niistä japanilaisista Ringeistä, olisko ollut 2, ootteko muuten nähneet sen Ring 0:n.?
|
Digiface
Senior Member
|
17. huhtikuuta 2006 @ 19:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Manaaja. oikeestaan ainut oikeesti pelottava leffa mitä löytyy. käytii kaverin kattoo silloin ku se ennennäkemäton versio tuli leffateattereihin. olin ennen Manaajaa nähny useita kauhuleffoja ja kuvittelin Manaajankin olevan ihan "peace of cake",mutta väärässä olin. oli pelkotiloja useamman viikon leffan katsomisen jälkeen. olin silloin n. 22 v.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. huhtikuuta 2006 @ 19:21
|
zenn
Junior Member
|
17. huhtikuuta 2006 @ 21:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Hitto joskus pienenä pelotti joku suomi kauhuleffa kovasti, mutta en muista nimeä enkä edes mitä siinä oikein tapahtu. Sen muistan, että jännä se oli.
Eli se tuli joskus 80 luvulla. Hämärämuistikuva on, että jossain vaiheessa siinä joku vanha mummo virkkasi kiikkutuolissa jotain. Sinne mummon taloon meni joku kylään. Ja joku tanssilava kohtaus siinä muistaakseni myös oli.
Se saatto olla joku minisarja myös.
Aika hyvin jos tosta tunnistatte elokuvan/sarjan. Eikä se ole susikoira roi:)
|
Digiface
Senior Member
|
17. huhtikuuta 2006 @ 21:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Benu87
Junior Member
|
18. huhtikuuta 2006 @ 08:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Edse
Uudempi versio.
Olisi hauskaa nähdä tuo See No Evil, jossa WWE:n Kane esittää kirvesmurhaajaa. Millonkohan tulee myyntiin, vai tuleeko ollenkaan?
|
zenn
Junior Member
|
18. huhtikuuta 2006 @ 09:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Digiface: kyllä se varmasti on tuo painajainen minisarja. Vaikee löytää yhtää kuvaa siitä. Oiskohan toi sarja jossain vielä myynnissä?
|
kingtoni
Member
2 tuotearviota
|
18. huhtikuuta 2006 @ 10:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Omen trilogia.
Nykyisistä "kauhu"leffoista jää jotenkin huono maku suuhun. Kaikki ovat sitä samaa mössöä; säikyttelyä ja shokkiefektejä. Vanhaa kunnon ahdistusta ja sitä tunnetta, ettei uskalla mennä pimeeseen nukkumaan on vaikeaa saada noista leffoista.
del *.*
|
Aanselmo
Newbie
|
30. huhtikuuta 2006 @ 08:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllähän nyt ensimmäisenä tulee mieleen Stephen Kingin Uinu, uinu lemmikkini. Lapsen kuolema aiheena todella ahdistava ja kohta jossa poika vuolee Morgan Freemanin akillesjänteen veitsellä halki on syöpynyt ikuisesti muistin syövereihin. Hohto tietenkin kaikkien aikojen kauhuleffa. Viimeisin joka sai ihon kananlihalle oli alkuperäinen Grudge, yöllä yksin pimeässä kaiuttimet täysillä...
|
Member
2 tuotearviota
|
11. toukokuuta 2006 @ 19:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Nuorempana ei uskaltanut pimeällä katsoa peiliin Long Kiss Goodnightin takia :D
Hohdosta tuli nuorempana myöskin painajaisia.
|
hanMIES85
Member
1 tuotearvio
|
19. toukokuuta 2006 @ 09:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Leffat ei pelota. mut joskus kakarana "Outerlimits" sarja kyl laitto pelkään. olispa TV:llä viel samanlainen vaikutus ku lapsena liittyen pelkoon.
|
Schwein
Newbie
|
19. toukokuuta 2006 @ 09:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jezzmar
Newbie
|
6. elokuuta 2006 @ 13:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Blair Witch Project ilman muuta. Erinomainen osoitus siitä, että elokuvassa ei tarvitse olla kalliita erikoistehosteita ollakseen hyvä/pelottava. Pelkällä pimeällä metsällä saa jo ihmeitä aikaan :D
|
caXcaX
Suspended permanently
|
6. elokuuta 2006 @ 15:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun mielestä Scream on aika pelottava. En oo kattellu noita oikeesti sairaita elokuvia, mutta sen voin sanoo, että MUN mielestä Texaasin oottorisahamurhaajassa ei oo mitään pelottavaa. Mieleipidekysymys tietysti, mutta mun mielestä se oli vaan cool :D
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
6. elokuuta 2006 @ 19:48 |
Linkki tähän viestiin
|
pienenä pelottavimpii oli hopeanuolet joista näin aina painajaisii mut nyt en oo mitään tosipelottavaa nähny.. ring on ainoo leffa josta muistan nähneeni unia joten sanon sen.. saw ei mun mielestä oo pelottava vaan ahdistava niinkuin monet täällä jo sanoivatkin..
|