User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 04:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > digi-usb-tikku
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Digi-USB-tikku
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234
vervex
Member
_
21. maaliskuuta 2006 @ 05:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mistä tilasit ton msi:n tikun että sait kauko-ohjaimen mukaan? Olen itse katsellut samaa mallia mutta noihin n.49€:n hintoihin ei ole kuulunut kauko-ohjainta.
Eiköhän niihin kaikkiin se kake mukaan tule, kun kaukosäädin on tuollainen naurettava lätkä, josta en erikseen maksaisi senttiäkään..
Megamaa
Member
_
23. maaliskuuta 2006 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on MSI sky 580,tuli ostettua tuo DVBviewer,muuta mitenkähän sen saisi toimimaan.Koetin asentaa DVDplazan sivuita löytyvien ohjeiden mukaan,mutta ei onnistu.Vai onkohan kukaan saanut toimimaan tuon kortin kanssa.Kiitokset auttaneille.
apeli69
Junior Member
_
19. huhtikuuta 2006 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sellanen tuli tässä vaan mieleen, että saako nuo digitv-usb-tikut kytkettyä tavalliseenkin harava-antenniin? Tarkoitan lähinnä tuota MSI:n Mega Sky:tä...
Megamaa
Member
_
19. huhtikuuta 2006 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on kytketty Msi Mega Sky 580 tavalliseen talon harava-antenniin,siinä pitää olla vain adapteri välissä ,joka tuli kortin mukana.Pelaa myös hyvin DVBviewerin kanssa.
apeli69
Junior Member
_
20. huhtikuuta 2006 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok hyvä. Kiitos vastauksesta.

Laitoin tuon mega skyn tilaukseen eilen illalla. toimitusaika 3-8päivää
Famikosta hintaan 60? (sis. pk)

Edit: Ja hankin valmiiksi tuon DVBViewerinkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. huhtikuuta 2006 @ 15:23

TeeKoo
Member

3 tuotearviota
_
6. toukokuuta 2006 @ 02:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Grand DVB-T USB STICK:n käyttäjille löytyy ohjeet ja softat, jolla pitäisi ylen-tekstit näkyä. En vielä itse ole kerennyt kokeilee.
http://www.yeinternational.fi/index.php?main=64&productID=11816
mmlind
Newbie
_
30. toukokuuta 2006 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
terve vaan kaikille

itse kiinnostuin juuri noisa usb digi sovittimista ja tätä ketjua lueskeltuani tuo kaksi grand ja twinhan kuulostavat hyviltä
mutta kysymykseni kuuluukin
onko kokemuksia kyseisistä tikuista linuxilla ja macillä??
eli toimiiko, miten toimii ja oliko hankalaa asentaa?

kiitos jo vastauksista
apeli69
Junior Member
_
30. heinäkuuta 2006 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos linuxille aiot niin silloin kannattaa vaikka googlettaa että millä on saatu toimimaan ja sitten hankkia se :D

Ja eiköhän suurimmassa osassa noista korteista ole Mac-tukikin, mutta kannattaa tarkistaa valmistajan sivuilta ennen ostoa :P

apeli
Mainos
_
__

_
Dice
Junior Member
_
28. elokuuta 2006 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkä paljon tollanen Msi Sky vaatii koneelta tehoa. Läppäriin aattelin sen laittaa. 1.5Ghz Celeron, 512mt muistia, x200m näyttis.

Sivu:<1234
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > digi-usb-tikku

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy