|
Cs: Source oman servun teko ?
|
|
|
chegardo
Member
|
18. maaliskuuta 2007 @ 04:05 |
Linkki tähän viestiin
|

Mene CS Sourcen Propertiesiin
Sieltä kirjoita Launch optionsiin -console

Käynnistä Source, ja konsoli on esillä kirjoita esim. bind "F1" "toggleconsole" ja paina Submit

Valmista, nyt kun painat F1 pelissä saat konsolin näkyviin, bindaus ei ole pakollista jos et sulje konsolia alussa.
Don''t Hate The Player, Hate The Game!
|
|
Vilde92
Newbie
|
6. huhtikuuta 2007 @ 08:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hei... Tietäääkö kukaan miten gun game servun saa tehtyä? Tein noilla aiemmin mainituilla ohjeilla servun, latasin sen Matt's Eventscript jutun mutta kun menin sisään ja tapoin botin, ei tapahdu mitään (vaikka pitäis vaihtuu ase/saada level)...
|
|
Wingsi
Newbie
|
15. huhtikuuta 2007 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jouko?: Valikosta vaan Create Server ja se on siinä. Jos kaverit ei pääse pelaan niin sitten consolen sv_lan "0"!
|
cs1993
Newbie
|
24. huhtikuuta 2007 @ 12:11 |
Linkki tähän viestiin
|
MULLAKIN OIS SAMA JUTTU KUN TEEN SERVERIN NIIN LAITAN SINNE SV_LAN 0 MUTTA SE EI HYÖDYTÄ MITÄÄN MUN KAVERIT EI PÄÄSE SINNE SILTIKÄÄN JOKU sANO ET PITÄIS LAITTAAA JOKIN MUUKIN KOMENTO MUTTA MIKÄ JOS JOKU ON NIIN Nero NII VASTAIS JOS TIETÄÄ VASTAUKSEN
|
Senior Member
|
24. huhtikuuta 2007 @ 12:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
kokeilkaa sen sv_lan 0 komennon jälkeen konsolissa semmoista komentoa kuin heartbeat
It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.
|
|
TheLucky
Senior Member
4 tuotearviota
|
25. huhtikuuta 2007 @ 13:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mitäs se tekee? (lol, Sydämmen lyönti :D )
The Lucky: Name tells everything ;)
"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
|
Member
|
28. huhtikuuta 2007 @ 04:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mä oon tehny oman servun ja se näkyy muille mutta sitte ku koittaa mennä sisään nii consoles lukee: connection failed after 4 retries
ja kaikilla tuli tuo sama viesti ku yritti tulla mun servuun
|
Junior Member
|
13. toukokuuta 2007 @ 06:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla on tällänen ongelma.
Teen servun Source Dedicated Server tai Create Serverillä niin servu menee laniin. Vaikka kirjotan sv_lan 0 ja sen jälkeen sv_lan tulee teksti
"sv_lan" = "0"
- Server is a lan server ( no heartbeat, no authentication, no non-class C addresses )
Mulla on Buffalo Airstation Turbo G modeemina. Oon koneen palomuuriin laittanu poikkeuksiin portit: TCP 27015, UDP 27020, UDP 27015.
Buffalon asetuksiakin olen koittanu säätää otin noi portit laitoin ignore ja.... AUTTAKAA TARVIS APUA!!!
|
|
Mikko70
Newbie
|
28. kesäkuuta 2007 @ 05:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti STF: rcon täytyy pistää. rcon on salasana millä suoritat servun komennot consoleen. muuten ulkopuoliset pelaajat voivat säädellä servua jos sinulla ei ole rcon salasanaa/he tietävät sen. kirjoitat consoleen rcon salasanasi komennolla:
rcon tämäonsalasanasi
tämä täytyy kirjoittaa vain kerran! Nyt voit käyttää rcon komentoja. esim. jos haluat lisätä terroristibotin kirjoitat consoleen:
rcon bot_add_t
Toivottavasti auttoi.
pitääkä "rcon" salasanan olla oma steam salasana?
miten siihen saa lisää mappei ku siinä on vaa de_dust2?
miten siihen saa jonku modin? esim.rpg-mod tai gungame.
miten saa laitettuu monta mappii että se vaihtuu esim.tunnin välein.
näkyykö se servu kaikkille sourcen pelaajille serveri listassa ja jos näkyy nii kuinka kauaa se on siel?
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
28. kesäkuuta 2007 @ 07:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Edit: ei mitään.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. kesäkuuta 2007 @ 07:34
|
Newbie
|
28. kesäkuuta 2007 @ 18:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Täällä on useaan kertaan kysytty että mikä muu voi olla vikana että servu ei näy nettiin vaikka asetuksena on sv_lan 0 ja ei ole natin takana.. Tietääkö joku missä hemmetissä on vika???
|
Senior Member
|
30. kesäkuuta 2007 @ 06:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheLucky: Mitäs se tekee? (lol, Sydämmen lyönti :D )
Tuurillahan tuon voisi arvata ;)
heartbeat lähettää tiedon pelipalvelimelta valven palvelimelle jossa se sanoo "elossa olen" :-)
It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.
|
|
TheLucky
Senior Member
4 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2007 @ 11:55 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Heh heh, niinpä teitysti, ei tohon neroa olisi tarvinnut... :)
The Lucky: Name tells everything ;)
"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
|
|
Chem0sh
Suspended due to non-functional email address
|
20. heinäkuuta 2007 @ 23:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
voisiko joku kertoa mulle, että miten voi tehä omasta servusta zombiehorde servun. Latasin jonkun paketin jossa oli ilmeisesti kaikki tiedostot, mutta onglema on se, että en tiedä mihin ne pitää laittaa. Täällä suurin osa on viisasta väkeä joten epäilen, että joku osaa vastata. ~_~
|
|
joussa
Newbie
|
31. heinäkuuta 2007 @ 11:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
miks mulla tulee semmonen teksti että:Connection failed after 4 retries. kun joku yrittää joinata mun servuun???
|
Newbie
|
1. elokuuta 2007 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Falle/: neuvo laitta mani admin plugini konsolii mut en oikee hoksannu mite ne voi laittaa voiko niitä ^^ ? quakeja en oo iha ite varma ^^
:DD
|
|
_SLERBA_
Suspended due to non-functional email address
|
18. elokuuta 2007 @ 14:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mulla on tua sama (yleinen ongelma) eli teen servun ja laitan sv_lan 0 mutta kaverit ei tääse pelaa. Tulee palvelin ei vastaa. onko vika porteissa ja miten voin avata ne? :PP
;O
|
Newbie
|
18. elokuuta 2007 @ 14:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
pitääkä "rcon" salasanan olla oma steam salasana?
miten siihen saa lisää mappei ku siinä on vaa de_dust2?
miten siihen saa jonku modin? esim.rpg-mod tai gungame.
miten saa laitettuu monta mappii että se vaihtuu esim.tunnin välein.
näkyykö se servu kaikkille sourcen pelaajille serveri listassa ja jos näkyy nii kuinka kauaa se on siel?
Juu miten Gungame vaik laitettais? :D
:DD
|
|
Lamigo
Newbie
|
20. syyskuuta 2007 @ 13:29 |
Linkki tähän viestiin
|
CS:S mulla oli toiminut hyvin siihen asti kunnes saatiin modeemi.Ennen modeemia se löysi yli 20000 serveriä nyt se löytää vaan 300 josta alle 100 vaan toimii.En ollu kokeillu serverin tekemistä ennen modeemia mutta yritin sen jälkeen (Create Server) eikä onnistu, luulenpa että se olisi onnistunut silloin kun modeemia ei ollut. Eli tuo modeemi pilaa pelaamisen ilon. Modeemi on ZyXelin P-660HW-D1 ja palomuuri windowsin oma. Modeemissa on kans palomuuri joka mielestäni aiheuttaakin kaikki nuo ongelmat. Kun pistää modeemin palomuurin pois niin se löytää kyllä n.20000 serveriä mutta serverin tekeminen ei edelleenkään onnistu.Kirjoitin konsoliin sv_lan 0 mutta se ei näytä tehoavan mitenkään. Yritin avata NAT portit ja kokeilin sen jälkeen eikä vieläkään onnistunu. Ei oo enää mitään vaihtoehtoja jäljellä. Joten pyydän apua. Eli miten saan oman serverin toimimaan? Toivottavasti joku osaa auttaa.
Kiitos.
Muuten haittaako se mitenkään jos laittaa modeemin palomuurin pois jos on windowsin palomuuri?
|
Senior Member
|
20. syyskuuta 2007 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Muuten haittaako se mitenkään jos laittaa modeemin palomuurin pois jos on windowsin palomuuri?
Periaatteessahan kahta palomuuria ja virussoftaa EI saa olla samanaikaisesti päällä. En sitten tiedä että mitä tarkoitat tuolla modeemin omalla palomuurilla. Taidat tarkoittaa mukanatullutta softaa eikö? Mutta sen voit sitten ottaa pois päältä jos windowsin palomuuri on käytössä.
Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
|
|
Lamigo
Newbie
|
23. syyskuuta 2007 @ 08:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tarkoitan sitä palomuuria joka on modeemin sisällä siis ei tullu mukana.
|
Newbie
|
29. syyskuuta 2007 @ 10:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kertokaa Linkki josta saa Laddattua Mani admin pluginin ! sellasen version joka toimii Create serverin kautta ! Css:ssään sit
|
|
runkku
Newbie
|
30. syyskuuta 2007 @ 14:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Mani Admin Plugin lataus 1.1 (1,5 MB)
http://www.mani-admin-plugin.com/mani_ad...in_v1_1_0zk.zip
Asennus Versio 1.1
- Purat lataamasi tiedostot haluamaasi kansioon.
- Kopioit "Sound, Materials, Cfg ja Addons" kansiot
"C:Program Files/Steam/steamapps/accountnimesi/counter-strike source/cstrike" tiedostojen päälle.
- Tämän jälkeen etsit "cstrike/cfg/mani_admin_plugin" kansion, josta haet "adminlist.txt" -tiedoston.
->Kun olet tämän löytänyt, kirjoitat ihan alas OMA STEAMID ja sen alle ;127.0.0.1
(HUOM. Oman STEAMID löydät kirjoittamalla Public serverillä consoleen "status" jolloin sinne tulee kaikkien pelaajien ID, mutta kopioit vain omasi ja lisäät "adminlist.txt")
- Sitten menet "cstrikeaddons" kansioon, jossa on tiedosto nimeltään "CreaterVDF.exe". Klikkaat tätä ja valitset luettelosta "cstrike" ja painat "Save VDF nappia" jolloin se tekee uuden tiedoston "addons" kansioon.
- Tämän toiminnon jälkeen olet oman serverisi admin. Avaat CSS ja painat "Creater Server" nappia ja valitset mapin +sun muut asetukset.
- Kun olet omalla serverilläsi sinun pitäneet tehdä kaksi eri toiminto;
1. Kirjoita consoleen Bind "k" "admin" -Eli kun painat K näppäintä sinulle aukea admin menu
2. Kirjoita consoleen sv_lan 0 -Muut ihmiset pääsevät yhdistämään serverillesi
JA JOS JOKU OSAA LAITTAA MANI ADMIN PLUGIN 1.2 TOMIMAAN NIIN OLISIN KIINNOSTUNUT OHJEISTA
|
Newbie
|
30. syyskuuta 2007 @ 14:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kiitos... se Auttoi
|
|
Mainos
|