User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 15:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > xp kuntoon
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
XP kuntoon
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234
pkaksp
Moderator
_
9. helmikuuta 2006 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kahdesta palomuurista ei ole kuin haittaa. Yksi riittää vallan mainiosti. Tosin tuo windowsin oma "palomuuri" ei ole yleensä aiheuttanut mitään ristiriitoja, mutta kaksi ohjelmallista kunnon palomuuria sekaavat kyllä ja kuluttavat turhaan koneen resursseja.
Hate29
Member
_
9. helmikuuta 2006 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Etualaohjelmien (esim. pelit) prioriteetin lisääminen

Suorita ensin regedit. Mene sitten kohtaan:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\PriorityControl]

Tämän jälkeen tee kyseiseen paikkaan uusi DWORD-arvo painamalla taustaa hiiren oikealla napilla. Anna sille nimeksi "Win32PriorityControl" ja anna sen DESIMAALI (huom. ei hexadesimaali)arvoksi 38.
Onko tarkempaa tietoa mikä tuosta on käytännön hyöty? Eli onko tosta todellisuudessa jotain hyötyä?
philosoph
Junior Member
_
10. helmikuuta 2006 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Etualaohjelmien (esim. pelit) prioriteetin lisääminen

Suorita ensin regedit. Mene sitten kohtaan:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\PriorityControl]

Tämän jälkeen tee kyseiseen paikkaan uusi DWORD-arvo painamalla taustaa hiiren oikealla napilla. Anna sille nimeksi "Win32PriorityControl" ja anna sen DESIMAALI (huom. ei hexadesimaali)arvoksi 38.
nii.. mäki haluisin tietää miten tää vaikuttaa mihinkää?!

u can always bend but not be bent!
Vilson
Newbie
_
10. helmikuuta 2006 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ainaki mulla.. kai se on jossain määrin sama ku muuttais prioriteettii manuaalisesti

Abit IC7 MAX3
Intel Prescott 2,8GHz @ 3,4Ghz
PNY GeForce 6600 GT AGP
Kingston Valueram 2x512Mb, PC-3200

3DMark03: 9434
muuli59
Member

7 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2006 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos näistä ohjeista.... en ole tiennyt puoliakaan näistä ohjelmista... ''menee äkkiä warettamaan kaikkiin full versiot''.. OIKEESTI KIITOOOS :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. helmikuuta 2006 @ 16:59

Vilson
Newbie
_
11. helmikuuta 2006 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
np :)

Abit IC7 MAX3
Intel Prescott 2,8GHz @ 3,4Ghz
PNY GeForce 6600 GT AGP
Kingston Valueram 2x512Mb, PC-3200

3DMark03: 9434
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
9. tammikuuta 2009 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka

Menin mielenkiinnosta ohjeen läpi ja muutamia ohjelmia tai latauksia jätin väliin tai joita minulla jo oli.En tietenkään halua että samansuuntaisia ohjelmia tulee päällekkäin.Mutta kone on kuin uudesti syntynyt.Siis suoraan sanoen ei usko kuinka paljon voi käytössä sen eron huomata.Olen tämän tyyppisiä ohjeita tarvinnut.

Muutamia asia jäi vaivaamaan

1.EDIT: XP:n sisäänrakennettu prefetch-toiminto vaatii Task Scheduler-palvelun toimiakseen.
Törmäsin tähän samaan aiheeseen vähän aikaisemmin.Onko mahdollista,ettei minun XP:ssä tätä ole ja miten sen voi tarkistaa.Mistä tämän Task Scheduler voi ladata.Yritin vaan en löytänyt?

2.TcIp l. optimointi
Löytyykö tähän käyttöön ohjeita.
3.Samoin bootvis kohdalla sama kysymys kuin edellisessä
4.Mulla oli joitakin aikoja tuli vähä väliä ilmoitus muistin riittämättömyydestä.Nyt se on kuitenkin loppunut.Miten tulee olla aloitus ja enimmäismäärä asetettuna.Olen kiintolevyt osioinut kahteen osaan.Sen lisäksi mulla on ulkoinen levy.Pitääkö se määrä ilmoittaa jokaiselle osiolle erikseen.Muistia on 2KB

Toivon mukaan joku ehtii vastaamaan,mutta jatkoja..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. tammikuuta 2009 @ 09:42

Sivu:<1234
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > xp kuntoon

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy