User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 03:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > dc++ active tila | helppo-ohje tw-ea501 v2 omistajille
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ Active tila | Helppo-ohje TW-EA501 v2 omistajille
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ahelvis
Junior Member
_
15. elokuuta 2006 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sulla varmaan koneen vaihdossa muuttunu myös sisäinen IP.. elikkäs sinne modeemin asetuksii tarkistamaan että asetuksista löytyy sama IP ku mitä kone näyttää komentokehotteessa sisäiseks IP:s...

sen tarkistaminenhan on helppoa
Käynnistä - suorita -
kirjoita: cmd
kirjoita: ipconfig /all

ja tuolta IP kohdasta tarkistat että se on sama ku mikä modeemin asetuksissa siellä virtual serverissä.
shakari
Newbie
_
3. syyskuuta 2006 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt sain viimein tän toimiin ku pistin lähtevään pelkästää lähde ip:n ja portit ja tulevaan kohde ip:n ja portit. Mut nyt on sellanen ongelma et yhteys katkee aina vähä väliä ku dc:stä imuttaa. Tosin tämä ei oo mikään kauheen harvinainen juttu mul, mut ajattelin vaa et jos toi viel kuitenki blokkais tota yhteyttä
odemies
Member
_
3. syyskuuta 2006 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ja kun saat homman toimimaan niin laitatko mulle mahd jotain vinkkiä/infoa mitä kaikkea teit niin ehkä pääsen itsekin hommaan kiinni?

Koittanut monenkin ohjeen mukaan tehdä ja nyt oikeasti loppui paukut kokeilla kun ei toimi ja nyt DC++ olen passiivisena ollut kun edes niin toimii..

Kiitos jo etukäteen
shakari
Newbie
_
3. syyskuuta 2006 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on siis Telewell EA501 versio 3 tää mun laite. Ja sain toimimaan activena sillai et tein noitten ohjeiden mukaan muuten,mutta ku pistin packetfilteris outgoing nii sillon laitoin vaan tohon source ip ja source port kohtiin ne tiedot.. jätin sen destination puolen tyhjäs.. vai mikä olikaan.. sit ku pistin incoming nii jätin sen source puolen tyhjäks ja pistin ton destination ip n ja portit.. samat tiedot siis ku edellises. sit tallensin asetukset ja painoin alalaidasta käynnistä uudelleen ku se tallennuksen jälkeen käski tehdä niin. Sen jälkeen toimin taas ohjeiden mukaan ja rupes toimiin.
wilh00si
Newbie
_
11. syyskuuta 2006 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi, olen nyt tehnyt asetukset ohjeiden mukaan. DC:n haku toimii normaalisti mutta kun yritän ladata jonkun tiedoston,
lataus ei ala. Lukee vaan Connecting...

missä vika?
ahelvis
Junior Member
_
11. syyskuuta 2006 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
moi, olen nyt tehnyt asetukset ohjeiden mukaan. DC:n haku toimii normaalisti mutta kun yritän ladata jonkun tiedoston,
lataus ei ala. Lukee vaan Connecting...

missä vika?

Lukee vain ja ainoastaan Connecting.. ettei lue mitään muuta, kuten No free slots tai muuta.. Nimittäin jos haku toimii niin latauksenki pitäisi silloin toimia..
wilh00si
Newbie
_
12. syyskuuta 2006 @ 03:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis kyllä slotteja löytyy ja muutenkin pitäis toimia mutta ei.

no kuitenkin eilen ei vielä toiminu.
no sitte lähin käymää kaupungilla ja sammutin koneen. takas tullessani käynnistin ja se toimikin yllättäen.
no, jätin sitte koneen päälle ku lähin taas ja takas tullessa on vaan joka latauksessa se Connecting...

Muut kyllä pystyy lataamaan multa normaalisti
ahelvis
Junior Member
_
13. syyskuuta 2006 @ 23:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
siis kyllä slotteja löytyy ja muutenkin pitäis toimia mutta ei.

no kuitenkin eilen ei vielä toiminu.
no sitte lähin käymää kaupungilla ja sammutin koneen. takas tullessani käynnistin ja se toimikin yllättäen.
no, jätin sitte koneen päälle ku lähin taas ja takas tullessa on vaan joka latauksessa se Connecting...

Muut kyllä pystyy lataamaan multa normaalisti
mielenkiintoinen ongelma.. koitappas vaihtaa DCn porttia.. vaikka 6969 portti sille käyttöön... tuleekohan sillo sama ongelma
shakari
Newbie
_
17. syyskuuta 2006 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viimeinkin! Nyt vasta tajusin lukea telewellin sivuilta että vain toiseen pitää tehdä muutoksia, koska muuten syntyy ristiriita (josta yhteyden katkeilu luultavasti johtui). Nyt pistin asetukset pelkästään ohjelmalliseen palvelimeen ja nyt toimii. Olisikin ollut jo vesilinnut vaarassa jos ei olisi vieläkään toiminut.
odemies
Member
_
17. syyskuuta 2006 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Annatko mulle vielä vähän infoa miten laitoit ja toimiiko?
Että ei katkea yhteys?
shakari
Newbie
_
17. syyskuuta 2006 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistin noi asetukset vaan virtual serveristä ohjeiden mukaan. Painoin siitä listan alta eka et save ja sit sieltä valikosta tallenna muistiin. Mikä nyt olikaa enkuks. En siis tehny packet filteriin mitään. Telewellin sivuilla sanottiin että ei saa sallia samaa porttii packet filteristä ja virtual serveristä molemmista ku tulee ristiriita eikä toimi sitte. Noin yksinkertasesti mä sain ainaki toimiin, luulin et olin jo yrittäny tota aikasemmin. Nähtävästi sitte en. Ei oo nyt katkennu tähän mennes kertaakaan.
odemies
Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää näköjään vääntää rautalangasta mulle..eli tämän sivun ohjeillako sen teit?
Ja toimii että ei katkea?

Mulla se katkasi juuri niin että ei edes meinannut päälle lähteä.
Buuttaamalla koko romu ja aikansa pyörimällä se taas hetkeksi taitaa toimia
shakari
Newbie
_
19. syyskuuta 2006 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tämän sivun ohjelmallisen palvelimen (virtual server) ohjeilla ja sitten talletusta (apply) sitten poistin aikaisemmin tekemäni muutokset paketti suodatukseen (packet filter) (eli se jäi tyhjäksi) ja tallensin samaan tyyliin ja lopuksi tallensin asetukset muistiin (save flash). Sitten käynnistin dc++:an vaihdoin active tilaan kopsasin +myip komennolla saamani ip osoitteen ip- osoite riville ja lisäsin molempii port kohtiin 1412. Sen jälkeen minulla ei ole katkennut. Tarkista että sinulla ei ole packet filterissä mitään sääntöjä, koska jos on niin ainakaan minulla ei toiminut. Itselläni nämä asetukset eivät lähteneet ensimmäisellä talletuksella vaan jouduin käydä uudestaan poistamassa ne ja tallettamassa uudestaan. Joskus vähän mystistä noitten talletusten kanssa.
odemies
Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama IP kun tuossa ohjeessa voiko se niin olla?
shakari
Newbie
_
19. syyskuuta 2006 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis sisänen ip? katottu tuolta suorita kautta? Mullaki on se sama. Mutta siis dc:hen tulee se ulkonen ip löytyy sieltä dc:stö +myip komennolla ja se sinne ip osotteeks. Ja toki seki voi olla sama ku tos esimerkiks jos on vaihtuva ip. Nii siis toimiiko sulla nyt dc mutta katkeilee ?
odemies
Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DC++ toiminut passiivisena ja koko modeemi niin että avaa alkuillasta ja jättää koneen joksikin aikaa yxin ja tee mitään niin eipä nettiin enää pääse kun käynnistämällä kone tai jopa modeemikin uudestaan.

Ja lähes joka ilta.
Nyt jos tekee ja surffaa niin toimii ihan ok
odemies
Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tuolla DC++ puolella laitoit ruksia asetuksissa "suora yhteys" ja "älä salli plää plää" siellä alempana?

Siinähän olisi tietty se NAT ja porttireititys kohtakin
odemies
Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se yrittää yhdistää vaikka kumpaan laittaa ruksia ja ottaa yhteyttä hubeihin mutta ei se löydä mitään
odemies
Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
..ja pasiivix ni heti löytyy asiaa..huh huh..
shakari
Newbie
_
19. syyskuuta 2006 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu. Empä osaa ton tarkemmin neuvoo, ku en itekkää paljo näistä tiiä. Voithan sä koittaa muillaki ohjelmilla ku dc:llä jos saisit niillä toimimaan paremmin.
odemies
Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt sain jotenkin toimimaan..pitääx se sitten aina kun käynnistää ja menee dc++:aan käydä kattomassa uusi IP ja laittaa se tonne dc++:aan?
odemies
Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
..tai niinhän sitä luulisi..eli löysi kyllä kaikenlaista mutta kun koitti otella niin yhdisteli vaan loppuun asti ja kun muutti passivex niin alkoi imuttaa..että se sitä ja sen toimivuudesta
shakari
Newbie
_
19. syyskuuta 2006 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitää laittaa aina uudestaan jos sinulla on vaihtuva ip. Haitko vain vapaita käyttäjiä? eli oliko slotteja vapaana käyttäjillä joilta otit. En usko että kyse on palomuurista enää jos haku kuitenkin toimii. Sinun koittaisin muita hakuohjelmia.
odemies
Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jokaisen kohdalla luki vaan yhdistetään ja edes tiedostolistaa saanut kun vasta sitten kun laittoi taas passiivisex
Mainos
_
__

_
ahelvis
Junior Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 23:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ensinnäkin... aika vitun ärsyttävää lukea ongelmasta kirjotusta joka on 5-6-10 eri tekstii kirjotettu...

ja sitten.... aika monessa modeemissa nykyään on NAT.. ja niihin löytyy ohjeet vaikka googlettamalla... ja tässä keskustelussa ON toimivat ohjeet joilla saa aktiivitilan toimimaan. eli jos ei toimi ni vilkase peilii ja kysy seurasitko jokaista askelta vai hypitkö..

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > dc++ active tila | helppo-ohje tw-ea501 v2 omistajille

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy