|
wolfenstein enemy territory
|
|
|
miles_
Suspended due to non-functional email address
|
14. kesäkuuta 2007 @ 09:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ja ottaa ne ylinmääräiset ohjelmat taustalta pois.
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
14. kesäkuuta 2007 @ 13:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mulle ei taho servut latautua. kestää kauan tai se alkaa uudestaan lataan servua kun harvat avautuu heti mikä avuks
|
|
etZAP
Account closed as per user's own request
|
15. kesäkuuta 2007 @ 10:29 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moi moi!
Olen pelaillut pari vuotta ja olis kiva loytaa joku suomi servu jossa sais uuden ulottuvuuden peliin puheyhteyden kanssa, kun parasta hauskaa pelissa on kuitenkin juuri tuo toimiva yhteistyo. Joten pystyisiko joku laittamaan IP:n tuolle Wolftigy:n serverille, kiitos jo etukateen.
Sitten viela toinen kysymys eli mita ohjelmaa jengi suosii puheyhteyksissa? Olen kayttanyt Teamspeak:ia, mutta aiheuttaa odottamattomia ongelmia toisinaan (kahdesti sekoittanut jostain syysta naytonohjaimen asetukset ja kerran etmain-kansion tiedostoja). Kenellakaan kokemuksia Xfire:ssta?
Anteeksi a ja o pilkkujen puuttuminen, typerykset ulkomailla eivat sisallyta noita kirjaimia nappiksiin.
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2007 @ 20:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti etZAP: Moi moi!
Olen pelaillut pari vuotta ja olis kiva loytaa joku suomi servu jossa sais uuden ulottuvuuden peliin puheyhteyden kanssa, kun parasta hauskaa pelissa on kuitenkin juuri tuo toimiva yhteistyo. Joten pystyisiko joku laittamaan IP:n tuolle Wolftigy:n serverille, kiitos jo etukateen.
213.141.119.202:27960 Tuo se mielestäni on. Vaikkakin latasin kaikki tarvittavat ja kun yritän sisään niin herjaa ET että incorrect ET.EXE version. 2.6 pyörii nytten eikä muilla servuilla herjaa samaa. ET:tä olen totta kai buutannut. Ehkäpä huomena toimii..
|
|
miles_
|
16. kesäkuuta 2007 @ 06:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
213.141.119.202:27960 Tuo se mielestäni on. Vaikkakin latasin kaikki tarvittavat ja kun yritän sisään niin herjaa ET että incorrect ET.EXE version. 2.6 pyörii nytten eikä muilla servuilla herjaa samaa. ET:tä olen totta kai buutannut. Ehkäpä huomena toimii..
Sinun versio 2.60 vai 2.60b? Wolftigyllä ainakin on 2.60b.
Version näet consolista. BTW, IP on oikea. :]
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. kesäkuuta 2007 @ 06:39
|
|
miles_
|
16. kesäkuuta 2007 @ 06:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zao: mulle ei taho servut latautua. kestää kauan tai se alkaa uudestaan lataan servua kun harvat avautuu heti mikä avuks
Jotkut servut pitää "ladautua" kaksikin kertaa. Valittaako mitään?
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
16. kesäkuuta 2007 @ 07:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
öö välilä valittaa jotain ET versiosta tai server is only LOW players en muista menikö se nuin mitä sielä luki
|
Member
|
16. kesäkuuta 2007 @ 07:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Kenellakaan kokemuksia Xfire:ssta?
Xfire on hyvä, jopa parempi kuin team speak.
| Intel Core i7 920 2,66Ghz @ 4Ghz[Noctua NH-D14] | Sapphire ATI HD 5870 1GB DDR5 | ASUS P6T | Corsair 3x2GB DDR3 | Samsung 1TB | Corsair 650W ATX 2.2 | Antec P183 | Win 7 Ultimate | BenQ E2200 HD |
|
|
miles_
|
16. kesäkuuta 2007 @ 08:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zao: öö välilä valittaa jotain ET versiosta tai server is only LOW players en muista menikö se nuin mitä sielä luki
Lukikohan " Server is for low pings only. " ?
Jos ET versiosta valittaa niin päivitä siihen versioon mikä serverillä on. Todella paljon suosittelen kuitenkin että päivität uusimpaan 2.60b versioon!
|
|
miles_
|
16. kesäkuuta 2007 @ 08:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
E: Tuli tuplat minulla. :( :S
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. kesäkuuta 2007 @ 10:39
|
|
miles_
|
16. kesäkuuta 2007 @ 08:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Kenellakaan kokemuksia Xfire:ssta?
Lainaus: Xfire on hyvä, jopa parempi kuin team speak.
Jos serveri etsintä ohjelmaa etsit niin Qtracker on mielestäni paaaljon parempi. Hyvänä kakkosena tulee All-Seeing Eye. Linuxille XQF.
Xfire on mielestäni turhan hidas ohjelma.
E: Niin ja jos voice-chatti ohjelmaa etsit niin TeamSpeak on minusta parempi. Xfire... taas turhan hidas minun mielestäni. TeamSpeak on myös paljon "kevyempi" ohjelma, eli tarvitse niin paljon keskusmuistia koneesta jota tarvitaan pelin pyörrittämiseen.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. kesäkuuta 2007 @ 10:40
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
16. kesäkuuta 2007 @ 09:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Lukikohan " Server is for low pings only. " ?
Jos ET versiosta valittaa niin päivitä siihen versioon mikä serverillä on. Todella paljon suosittelen kuitenkin että päivität uusimpaan 2.60b versioon!
justiisa tota Server is for low pings only. se valittaa. koitan laittaa 2.60b:n
|
|
TonySx
|
17. syyskuuta 2007 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
|
osaako joku kertoa minkä takia noissa talvi mapeissa mulla rupee noi värit vetään omiansa.johuutko siitä kun latasin jotain ajureita..?
|
|
2teemu2
|
23. syyskuuta 2007 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
En tajua tätä kun pistetaan toi patch 2.60b sinne etmain kansioon.. niin mikä kansio sinne.. laitetaan kun tossa kansiossa joskan latasin (patch 2.60b) on jotain 1 kansio jonka sisällä on 3 kansioo niin minkä mää niistä otan ja laitanko sen sinne etmainiin.. oon kokeillu jo kaikkia.. Eli mikä neuvoksi?????
vastauksia ois kiva kun tulis nopeeta kun on ollut Et:n pelaamisessa aikas kauan taukoo ;D
lol?
|
|
miles_
|
23. syyskuuta 2007 @ 18:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 2teemu2: En tajua tätä kun pistetaan toi patch 2.60b sinne etmain kansioon.. niin mikä kansio sinne.. laitetaan kun tossa kansiossa joskan latasin (patch 2.60b) on jotain 1 kansio jonka sisällä on 3 kansioo niin minkä mää niistä otan ja laitanko sen sinne etmainiin.. oon kokeillu jo kaikkia.. Eli mikä neuvoksi?????
vastauksia ois kiva kun tulis nopeeta kun on ollut Et:n pelaamisessa aikas kauan taukoo ;D
Kyllä se ET 2.60b patch tiedosto on päätettä .exe, joten sen kun vait aukaiset ja seuraat tiedoston antamia ohjeita niin se osaa itse laittaa oikeisiin kansioihin ne tiedostot.
|
|
miles_
|
23. syyskuuta 2007 @ 18:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TonySx: osaako joku kertoa minkä takia noissa talvi mapeissa mulla rupee noi värit vetään omiansa.johuutko siitä kun latasin jotain ajureita..?
Asenna koneeseen uusimmat näytönohjaimen ajurit ja kokeile uudestaan.
PS: Olet myös saattanut asentaa/kopioida ET:hen pari tiedostoa jotka muuttavat talvimapit kevät-teemaan.
|
|
2teemu2
|
24. syyskuuta 2007 @ 10:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Niin siis kun avaan sen tiedoston niin .. niin sen kansion sisällä on readme sekö pitäis lukee?? (se on vaan jotain paskaa.. =/) siis pitäis sen mennä niin kuin se 2.60 sillain niin kun installoiduks??? tai jotain.. =(
lol?
|
|
V2J
Newbie
|
23. joulukuuta 2007 @ 10:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
IP:82.118.208.185:27960#1
IP:82.118.208.185:27970#2
Siinä on kaksi Suomi servua. Kummassakin on jaymod ja 2.60b.
tervetuloa pelailemaan!
|
|
Mainos
|
  |
|
|
V2J
Newbie
|
23. joulukuuta 2007 @ 11:09 |