Jaoin teran kovon 100 gigan osioon ja loput toiseen osioon. Tarkoitus oli asentaa windows vista 100gb osiolle, mutta se menikin tolle isommalle. Voiko tuon jotenkin korjata vai joutuuko asentamaan koko windowsin uudestaan?
press any key to boot from cd... pitäis tulla, mulla tulee sen tilalle reboot and select proper boot device
mulla on Windows xp media center edition
cd-levyt on ja oon yrittäny jo monta tuntia saada siihen lukemaan press any key to boot from cd... että vois formatoida ja uudelleenasentaa, eli tässä ny pari asetusta, oliko toi ny BIOS asetukset, main "välilehdestä" en oo muuttanu mitään, enkä Advanced "välilehdes",enkä power, mut oon Boot välilhedestä laittany näin:
Boot-time Diagnostic Screen [Disabled]
-> Floppy Group Boot Priority [Not installed]
-> CD-ROM Group Boot Priority [Not installed]
-> HDD Group Boot Priority [Not installed]
-> NetWork Group Boot Priority [Not installed]
ps. en voi laittaa floppy, cd-rom, ja network:iä "installoiduks" mutta HDD:n voin ja jos laitan nii silloin ku käynnistää kone ei sano että "reboot and select proper boot device"
vaan silloi tulee vikasietotila
en edes lukenut kaikkia mutta itselle sattuu usein tämä kämmi kun on 3 kovalevyä koneessa. kaikki muut irti asennettaessa paitsi se mihin asennetaan. muuten tulee vajaa tunti asenneltua turhaan kun käynnistys ei onnistu.