User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 07:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > windowsin uudelleen asennus ja formatointi
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
windowsin uudelleen asennus ja formatointi
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234
Espi10
Junior Member
_
28. heinäkuuta 2010 @ 00:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaoin teran kovon 100 gigan osioon ja loput toiseen osioon. Tarkoitus oli asentaa windows vista 100gb osiolle, mutta se menikin tolle isommalle. Voiko tuon jotenkin korjata vai joutuuko asentamaan koko windowsin uudestaan?
akjowfejoawjef
Inactive
_
4. syyskuuta 2010 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
press any key to boot from cd... pitäis tulla, mulla tulee sen tilalle reboot and select proper boot device

mulla on Windows xp media center edition


cd-levyt on ja oon yrittäny jo monta tuntia saada siihen lukemaan press any key to boot from cd... että vois formatoida ja uudelleenasentaa, eli tässä ny pari asetusta, oliko toi ny BIOS asetukset, main "välilehdestä" en oo muuttanu mitään, enkä Advanced "välilehdes",enkä power, mut oon Boot välilhedestä laittany näin:
Boot-time Diagnostic Screen [Disabled]

1st Boot Device [CD-ROM Group]
2st Boot Device [(Hard Drive)]
3st Boot Device [NetWork Boot Group]
4st Boot Device [Floppy Group]

-> Floppy Group Boot Priority [Not installed]
-> CD-ROM Group Boot Priority [Not installed]
-> HDD Group Boot Priority [Not installed]
-> NetWork Group Boot Priority [Not installed]

ps. en voi laittaa floppy, cd-rom, ja network:iä "installoiduks" mutta HDD:n voin ja jos laitan nii silloin ku käynnistää kone ei sano että "reboot and select proper boot device"
vaan silloi tulee vikasietotila

sanoka mikä on vikana
bb10
Member
_
21. lokakuuta 2011 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en edes lukenut kaikkia mutta itselle sattuu usein tämä kämmi kun on 3 kovalevyä koneessa. kaikki muut irti asennettaessa paitsi se mihin asennetaan. muuten tulee vajaa tunti asenneltua turhaan kun käynnistys ei onnistu.
 
Sivu:<1234
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > windowsin uudelleen asennus ja formatointi
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy