Jimm's PC Store
|
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
11. huhtikuuta 2009 @ 23:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Maanantaina lähetin Swiftech Apogee GTX:n takuuhuoltoon (korroosio-ongelma), torstaina tuli Jimm'siltä viestiä että kyseinen RMA-tapaus on käsitelty ja huollettu tuote lähetetty.
Eli tältä osin homma toimi tällä kertaa :)
|
Member
20 tuotearviota
|
12. huhtikuuta 2009 @ 01:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen ollut pitkään Jimm's PC Storen vakio pc asiakas, aina kun tilannut jotain tullut ajallaan, ja myös takuu pelittäny hyvin. Tulee 5/5 tähteä!
Prosessori: Intel i7 950 | Prosessorijäähdytin: KÜHLER H₂O 920 | Emolevy: Asus Rampage III Extreme | Virtalähde: Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Kotelo: Fractal Desing Define XL | Näytönohjain: GeForce Palit GTX 580 | Muistit: Kingston 6GB 1333Mhz | Kovalevy:KingstonSSDNow S100 Drive WD Caviar Green/500GB SATA300 7200rpm 16MB ja Samsung SpinPoint 750GB SATAII 7200rpm 32MB ja joku Maxtorin 250GB | Näyttö: Asus VW246H | Hiiri: Razer Imperator 4G | Hiirimatto: SteelSeries QcK+ | Näppäimistö: Steelseries 7G | Kuulokkeet: Razer Megalodon 7.1
|
pulu
Member
|
13. toukokuuta 2009 @ 11:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Takuuhommat toimii hyvin. Vajaassa viikossa lähetyspäivästä sain uuden tuotteen rikkinäisen tilalle. Suosittelen.
|
leffa1
Member
|
13. toukokuuta 2009 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
mun sähkö postiin ei oo tullu vastausta 4 päivää jos niillä olis ruuhkaa nii varmaa sitte postia pitäs olla 1000 kpl ett ei MUKA kerkee vastaamaan =)
AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10

|
QicCa
Account closed as per user's own request
|
9. kesäkuuta 2009 @ 19:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitenkäs onko kellään kokemuksia kuinka kauan yleensä kestää jos tuotetta ei ole varastossa, tai saldo on miinuksella? Laitoin viestiä tuonne ja sanoivat että 1-2 viikon sisällä saavat uuden erän. Kuinka nopeasti yleensä ovat tuollaiset tilaukset tulleet?
|
Member
13 tuotearviota
|
9. kesäkuuta 2009 @ 19:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti QicCa: Mitenkäs onko kellään kokemuksia kuinka kauan yleensä kestää jos tuotetta ei ole varastossa, tai saldo on miinuksella? Laitoin viestiä tuonne ja sanoivat että 1-2 viikon sisällä saavat uuden erän. Kuinka nopeasti yleensä ovat tuollaiset tilaukset tulleet?
Paha sanoa.. Nuo tilanteet yleensä niin tuote kohtaisia esimerkkinä siitä tilasin yhtä aikaa hiirimaton ja hiiren jimmsistä. Matto tuli 1,5vko kuluessa, ja hiiren tulossa kesti n.2kuukautta.
|
leffa1
Member
|
9. kesäkuuta 2009 @ 21:28 |
Linkki tähän viestiin
|
mä tilasin kovalevyn prossun ja vista oem version
niin oem vistan saldo oli +1 ja laitoin tilaukseen sitten osottelin 2 päivää niin s-pstiin ei tulli viestiä ett ne olis lähetetty sitten katoin omasta jimms pc store tilistä niin vistan kohdalla oli odotetaan tuotetta ja muut oli varattu mulle valmiiks
hime juttu oli kyllä jos vistaa oli +1 kun katoin web myynin ja tilasin niin se olikin kerenny mennä jo
AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10

|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
9. kesäkuuta 2009 @ 21:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei niihin varastosaldoihin kannata ihan 100-prosenttisesti luottaa...
|
QicCa
Account closed as per user's own request
|
9. kesäkuuta 2009 @ 21:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lauri_lr: Ei niihin varastosaldoihin kannata ihan 100-prosenttisesti luottaa...
Eipä juuri..paketissa myös Arctic Silver 5:sta, saldon mukaan webmyynnissä yli 25, silti tilauksessa lukee että odotellaan tuotetta...
Ei tässä parane muuta kuin odotella :|
|
mymyller
Suspended due to non-functional email address
|
9. kesäkuuta 2009 @ 22:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti QicCa: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lauri_lr: Ei niihin varastosaldoihin kannata ihan 100-prosenttisesti luottaa...
Eipä juuri..paketissa myös Arctic Silver 5:sta, saldon mukaan webmyynnissä yli 25, silti tilauksessa lukee että odotellaan tuotetta...
Ei tässä parane muuta kuin odotella :|
Jimmyllä "webmyynti" tarkoittaa yleensä sitä, että sen verran on maahantuojan varastossa, eli yleensä niitä joutuu oottaa sen aikaa, että tilaavat jostain, jonka jälkeen vasta toimitus asiakkaalle.. Hieman harhaanjohtavahan tuo kieltämättä on, kun ei selkeästi ole ilmoitettu onko omassa hyllyssä vaiko jossain tukkumyynnin hyllyssä, joka voi nyt olla vaikka toisella puolella palloa ja toimitushan kestää.. Enkä usko, et ainakaan yksittäistä lämpötahnaa lähteevät mistää tilaamaan, vaan odottaavat että on 'tarpeeks' tilauksia samasta paikasta tms..
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
10. kesäkuuta 2009 @ 01:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mymyller: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti QicCa: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lauri_lr: Ei niihin varastosaldoihin kannata ihan 100-prosenttisesti luottaa...
Eipä juuri..paketissa myös Arctic Silver 5:sta, saldon mukaan webmyynnissä yli 25, silti tilauksessa lukee että odotellaan tuotetta...
Ei tässä parane muuta kuin odotella :|
Jimmyllä "webmyynti" tarkoittaa yleensä sitä, että sen verran on maahantuojan varastossa, eli yleensä niitä joutuu oottaa sen aikaa, että tilaavat jostain, jonka jälkeen vasta toimitus asiakkaalle.. Hieman harhaanjohtavahan tuo kieltämättä on, kun ei selkeästi ole ilmoitettu onko omassa hyllyssä vaiko jossain tukkumyynnin hyllyssä, joka voi nyt olla vaikka toisella puolella palloa ja toimitushan kestää.. Enkä usko, et ainakaan yksittäistä lämpötahnaa lähteevät mistää tilaamaan, vaan odottaavat että on 'tarpeeks' tilauksia samasta paikasta tms..
Joka kerta kun tuotetta on ollut ''webmyynnissä'', on tavarani lähtenyt seuraavana aamuna ja ollut myös perillä samana päivänä. Ja jimms ei tilaa tavaraa joltain tietyltä valmistajalta vaan eri maahantuojilta joilta on saadaan monien valmistajien tuotteita samalla eli sitten kun maahantuojalla tuotetta on niin varmasti samana päivänä lähtee tuote kohti jimmsin varastoa kun tilauksia on niin paljon. ''Vuoden 2008 liikevaihto n.17 miljoonaa euroa'' Eli kyllä tavara liikkuu niin pian kun valmistaja saa sitä toimitettua maahantuojalle. Jos tavara tukusta on loppu ilmoitetaan toimitusajaksi 1-3 viikkoa. Tämä on arvio. Jos haluaa tarkempaa tietoa, kannattaa lähettää sähköpostia ja kysyä mikä todellinen tilanne on. Tuotteita on liikaa jokaisen toimitusajan todenmukaiseen päivitykseen.
ediittiä hieman..
Rig 9000 | Toissakesän sadosta ylijäänyt reilusti käynyt peruna
Rig 9001 | Viimekesän sadosta ylijäänyt miedosti käynyt peruna
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. kesäkuuta 2009 @ 01:13
|
mymyller
Suspended due to non-functional email address
|
11. kesäkuuta 2009 @ 19:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Porshe:
Joka kerta kun tuotetta on ollut ''webmyynnissä'', on tavarani lähtenyt seuraavana aamuna ja ollut myös perillä samana päivänä.
Sulla on sitten ollut melkonen tuuri... Ainakin jos useemmin tilailet.
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
11. kesäkuuta 2009 @ 23:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mymyller: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Porshe:
Joka kerta kun tuotetta on ollut ''webmyynnissä'', on tavarani lähtenyt seuraavana aamuna ja ollut myös perillä samana päivänä.
Sulla on sitten ollut melkonen tuuri... Ainakin jos useemmin tilailet.
Miten vaan haluat asian ajatella. Tässä vuoden sisällä ollaan porukalla tavaraa tilattu varmaan vajaan 3000e arvosta. Porukkatilauksia siis.
Rig 9000 | Toissakesän sadosta ylijäänyt reilusti käynyt peruna
Rig 9001 | Viimekesän sadosta ylijäänyt miedosti käynyt peruna
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
16. kesäkuuta 2009 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilasin viime viikolla DFI:n emolevyn kyseisestä puljusta, sain koneen toimimaan ongelmitta, aluksi. Viimeisimmän sammutuksen jälkeen kone ei enää lähtenytkään käyntiin, vaan diagnostiikkaledi näytti jatkuvasti "88", eli BIOS on joko korruptoitunut tai northbridge vioittunut. BIOS:n nollaamiset, eikä muutkaan toimenpiteet auttaneet paskan vertaa.
Eilen laitoin sen menemään takuuseen, tänään aamulla he olivat vastaanottaneet sen. Vähän reilu puoli tuntia sitten oli tullut sähköpostia:
"Rma tapauksesi on nyt käsitelty. Emolevy on testattu ja todettu täysin toimivaksi, ja palautetaan sinulle takaisin. Saat ilmoituksen kun tuote on toimitettu tai noudettavissa myymälästämme."
Eihän se saatana voi olla "täysin toimiva", jos ei mikään toimenpide auttanut, vaikka koko viikonlopun yritin räpeltää. Kyllä ne sille jotain on tehnyt. Ei siinä ketään, rahat pois köyhiltä.
Tuli sitten 24,11? maksettavaa aiheettomasta palautuksesta. Ystäväni Googlen avustuksella selvisi, etten ole ainoa jolla on samoja ongelmia DFI:n lankkujen kanssa. Yksi ominaisuus on myös se, että tuon emon kanssa konetta ei saa sammutettua tai laitettua lepotilaan; kone käynnistyy välittömästi uudelleen.
Näillä näkymin oli viimeinen kerta, kun heiltä mitään tilaan. Enkä myöskään DFI:n tuotteisiin koske.
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
24. kesäkuuta 2009 @ 01:34 |
Linkki tähän viestiin
|
On tullut tilailtua yksi kone, yksi koppa, kasa flektejä, hiirimattoja, hiiriä, kuulokkeita, web-cameroita yms roinaa vuosien varrella. Varsinkin nyt pienet kotelonmodaus päivät alkaneet kun kaikki pikku ja iso roina tulee ilmaiseksi kesäkuun ajan. Ei siis postikuluja.
Muutamat takuuhuollotkin sujunut moitteetta, paketit tulleet ajoissa tai aiemmin kun luvattu perille ja tilauskoodit saanut ennen uusia sivuja pyytämällä parissa tunnissa. Suosittelen (Y)
|
jantsu104
Junior Member
1 tuotearvio
|
24. kesäkuuta 2009 @ 22:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen tilannu Jimm's Pc:stä tuulettimia, kotelon, hiirimaton ja pientä sälää. Kaikki on toiminut niin kuin pitääkin ja tilaukset ovat tulleet nopeasti eikä mitään ongelmia ole ollut. Nytten kun tilasin uuden tietokoeen komponentit kyseisestä puljusta. Olen nyt odotellut tilaustani kolme viikkoa. Tänään tuli sähköpostia Jimm's:stä, jossa pahoittelivat myöhästymistä ja kertoivat tilauksesta puuttuvien osien tulevan heille kahden viikon päästä. Noh, itseäni ei tällainen viivästys kauheasti haittaa. Ja minkäs sille voi jos heillä ei ole noita puuttuvia osia varastossa ja he joutuvat tilaamaan ne ulkomailta. Plussaa tulee tuosta asiakkaalle tiedottamisesta. Sähköposteihin on vastattu nopeasti ja tuotelisäykset ovat tilauksiin onnistuneet kätevästi. Yleisesti ottaen tästä kaupasta on jäänyt hyvä maku suuhun.
AMD Phenom II x4 955 Black Edition 3,2GHz @ Noctua NH-U12P, Gigabyte MA790XT-UD4P, ATI Radeon HD4890, Corsair 4GB DDR3 RAM 1333MHz, Cooler Master Silent Pro 600W, Samsung 1TB Spinpoint F1, NZXT Lexa Blueline, Windows 7 Ultimate 64bit. Logitech G9 ja Logitech G15.
|
QicCa
Account closed as per user's own request
|
27. kesäkuuta 2009 @ 10:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Täällä odotellaan vielä tuota NZXT:n koppaa. Vissiin aika huono saatavuus vähän kaikkialla? Tuollaisesta kaupasta kuin BPC Solutions tosin löysin melkeinpä samaan hintaan. Onko kenelläkään kokemuksia tuosta puljusta? Ajattelin, että jos eivät Jimiin saa seuraavan viikon aikana, voisi tuolta kattoa.
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
27. kesäkuuta 2009 @ 12:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Googlailin hieman tuota putiikkia ja tulin siihen tulokseen, että kyllä tuolta uskaltaa ostaa. Tuo liike kun ei myy ainoastaan netissä, vaan sillä on oma myyntipistekin.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
27. kesäkuuta 2009 @ 12:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti QicCa: Täällä odotellaan vielä tuota NZXT:n koppaa. Vissiin aika huono saatavuus vähän kaikkialla? Tuollaisesta kaupasta kuin BPC Solutions tosin löysin melkeinpä samaan hintaan. Onko kenelläkään kokemuksia tuosta puljusta? Ajattelin, että jos eivät Jimiin saa seuraavan viikon aikana, voisi tuolta kattoa.
Tuossa yksi vaihtoehto myös. Hinnat aika samoissa.
http://www.lapstore.net/store/index.php?...&page=1&sort=5a
Pari kertaa tilannut tuolta ja tavarat saapuili kohtuu nopeasti (4 pv).
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
27. kesäkuuta 2009 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Talvella tilasin Lapstoresta HTPC:n itelle, tilauksen tein keskiviikkona klo 17:55 (menee kiinni klo 18) ja soitin heti tilauksen tehtyäni sinne että jos mahdollista niin paketti postiin saman tien. Lupasivat lähettää paketin saman tien ja torstainahan se oli jo minulla :)
Ei tuolla Lapstoressakaan tuota NZXT Apolloa ole.. Suosittelen vaihtamaan kokonaan koteloa, NZXT kun ei edes mistään laadukkaimmasta päästä ole...
|
Member
3 tuotearviota
|
28. lokakuuta 2009 @ 18:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tonjskoff: Mullapa kävi seuraavanlaisesti:
Ostin jimm'sistä koneen basic gamerin ja käyttis samaan syssyy, no meni 2vk ku kone tuli, olin siinä vaihees tyytyväinen... no sitte käyttistä asentelemaan ja sain kaikkiin komponentteihin ajurit jne.
no koneessahan piti olla nvidia geforce 9600gt, yllätys yllätys koneessa on kiinni 8800gt, no sit laitoin viestiä s-postitse että väärä osa, no sieltä tulee viestiä että "tilasimme ison tukun nvidia 9600gt näytönohjaimia ja paketit olivat oikeat mutta näytön ohjaimet olivat väärät" eli 8800 gt näyttiksiä (selityksen makua?) no yhtäkkiä pelasin CS:sää ja netti meni poikki samoin näytöstä meni virta ja näytössä luki "no signal" no käynnistin uusiks nii eipä tietenkään kone löytänyt verkkosovitinta, eli en tietenkään päässyt nettiin... noh, juuri tänään sama homma... mietin jimm'sin kone pakettien kasaamista että olisiko mahdollista että työntekijät kasaa koneita käytetyistä osista? voisi olla hyvin mahdollista jos emolevy alkaa reistailla yhden päivän käytön jälkeen?? no viimeinen kerta kun tilaan jimmsistä!!!!
Huomaa että 8800 gt on huomattavasti 9600 gt parempi. toisekseen tiesitkö sitä että uudet osat reistailevat aina. oli kyseessä mikä tahansa komponentti, se ei heti alussa suostu toimimaan oikein. kokemusta on minulla ja monella ystävälläni. joten on aivan turha heti aloittaa syyttämään liikettä. kaveri on tilannut osia ja hyvin on toiminut normaalin reistailun ohessa. olisi kiva jos perehtyisitte aiheeseen ennenkuin tulette tänne teiniangstilla vinkumaan tietämättömyyttänne ja haukkumaan liikettä joka on täysin syytön. hävetkää
|
AfterDawn Addict
|
28. lokakuuta 2009 @ 19:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Laitetaan tuore tapaus.
Tilasin kyseisestä liikkeestä kamoja.
Kaikki tilaamani tuotteet olivat saatavilla.
Nopea toimitus oli.
Tietoja tilauksesta.
Tilattu. 27.10.09 Klo 12.01
Toimitettu postiin. 27.10.09 Klo 13.34
Lajiteltu postissa. Turku. 27.10.09 Klo 17.36
Kirjattu /Lajiteltu. Helsinki. 28.10.09 Klo 08.38
Saapunut toimipaikkaan. Vantaa. 28.10.09 Klo 13.46
Luovutettu vastaanottajalle. 28.10.09 Klo 15.02
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
28. lokakuuta 2009 @ 20:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aba120: Laitetaan tuore tapaus.
Tilasin kyseisestä liikkeestä kamoja.
Kaikki tilaamani tuotteet olivat saatavilla.
Nopea toimitus oli.
Tietoja tilauksesta.
Tilattu. 27.10.09 Klo 12.01
Toimitettu postiin. 27.10.09 Klo 13.34
Lajiteltu postissa. Turku. 27.10.09 Klo 17.36
Kirjattu /Lajiteltu. Helsinki. 28.10.09 Klo 08.38
Saapunut toimipaikkaan. Vantaa. 28.10.09 Klo 13.46
Luovutettu vastaanottajalle. 28.10.09 Klo 15.02
Onkohan niillä joku naamaraja siellä? :D
Minulla ei ole ikinä tullut tavarat noin nopeasti, hyvä jos edes kerran ovat saaneet seuraavana päivänä lähetettyä ne. Kesällä tilasin näytönohjaimen ja muuta roinaa sieltä, kaikkea oli webmyynnin varastossa reilusti, näytönohjaimia "yli 25". Tästä huolimatta näytönohjainta "odotettiin" heidän päässä kolme päivää.
Toinen mielenkiintoinen asia on tämä DFI:n emolevy, josta olen aiemminkin avautunut: Kas näin.
Noh, jonkin aikaa sitä käyteltyäni se meni taas jumiin, joten päätin laittaa sen uudelleen huoltoon. Tällä kertaa kuitenkin vittuilunsävyisellä RMA-hakemuksella ja sähköpostilla varustettuna. Heiltä tuli sitten seuraavana päivänä sähköpostia, jossa mainittiin tuotteen olevan oikeasti rikki ja että korvaava tuote laitetaan tilaukseen. Kyseessä oli jokin Gigabyten yli vuoden vanha malli, jota he olivat käsittääkseni Briteistä tilaamassa minulle lähetettäväksi. Tästäkin tietenkin avauduin. Loppujen lopuksi kolme viikkoa sen jälkeen kun DFI oli lähtenyt huoltoon, sain tilalle MSI DKA790GX Platinumin. Tosin siitäkään he eivät mitään maininnut; luulin edelleen saavani tuon Gigabyten sieltä. Olen tyytyväinen lopputulokseen, palveluun en.
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
29. lokakuuta 2009 @ 21:20 |
Linkki tähän viestiin
|
ollut ongelmia Eivät vastaa puhelimeen tai S-postiin ainut tapa jolla saa asiat hoidettu on mennä tiskiin eteen silloin saa yleensä ok palvelua

|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
30. lokakuuta 2009 @ 21:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sokar80: ollut ongelmia Eivät vastaa puhelimeen tai S-postiin ainut tapa jolla saa asiat hoidettu on mennä tiskiin eteen silloin saa yleensä ok palvelua

Mikäs vittu tämä Digiexpojuttu on?
|