Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Euphemos: Tämä koneen kokoaminen itse on enemmänkin nykyaikainen miehistymisriitin kaltainen kunniakysymys kuin kustannuskysymys, vaikka tästä yksinkertaisesta toimenpiteestä suomalaiskauppiaat laskuttavatkin järjettömiä summia.
Jos haluat lyhyemmän version, niin sanot, että koneen kokoaminen itse on tärkeä osa henkilökohtaista itsenäistymisprosessiasi ja välttämätön etappi matkalla kohti eheämpää minä-kuvaa.
Oli kyllä vakuuttavaa tekstiä :D. Mutta, nyt kun toi HD 4870 lähti tilaukseen, niin ensimmäinen erä on tulossa näköjään vasta 14.7. Mulla alkaa ripari 17.pv, niin ei se ees ehdi tulemaan siihen mennessä, joten jospa nyt annan liikkeen sen koota.. Toivottavasti kone kotona kun leiriltä tulen :D.
Kannattaako ottaa joku erillinen cooleri tohon näyttikseen? Tehokas ja melko hiljainen. Mikä olis hyvä?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vateee: Kannattaako ottaa joku erillinen cooleri tohon näyttikseen? Tehokas ja melko hiljainen. Mikä olis hyvä?
Kyseisessä kortissa on hyvä kahden korttipaikan kokoinen jäähy joka ohjaa lämpöisen ilman ulos kotelosta.
Itse en siis näe mitään syytä miksi siihen pitäisi joku muu vaihtaa...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vateee: http://www.insidehw.com/Reviews/Motherboards/ASUS-P5Q-Pro/Page-3.html
Ton mukaan tossa on: 2x PCI Express 16x 2.0, 3x PCI Express x1,
2x PCI 2.2, 12 x USB, 2 x Firewire
Vaikka P5Q-Pro:ssa onkin 2x x16 pcie paikat, niin crossfiressa ne toimivat silti x8x8 nopeudella, mikä ei sinäänsä haittaa juurikaan. Kaikista korkeimmilla resoilla x16x16crossfiren on todettu olevan nopeampi, mutta alemmilla resoilla ei juurikaan. P5Q-Pro ja hd4870 kehiin, ja toinen crossfireen myöhemmin. Tai voit miettiä HD4850 crossfirea ja virtalähteeksi modu82+ 525W.
Ja ottaisin vista premium 64bittisen mieluummin, kuin XP:n.