User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.3.2025 / 05:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > nero 7 poltetut audio levyt pätkii
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nero 7 poltetut audio levyt pätkii
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tuhero
Suspended due to non-functional email address
_
1. lokakuuta 2006 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon lueskellut aikasemmin että ton Nero 7ssä olevan mp3->audio cd poltto-ongelman (biisien tökkimisen) vois kiertää ottamalla käyttöön jotain Nero 6 filuja mut en satu löytämään mitään tuota koskevaa puuta nyt, eli jos joku osaa neuvoa mitä filuja pitää korvata jotta cd:t ei enää tökkisi niin olisin kiitollinen!
wckdspdr
Account closed as per user's own request
_
1. lokakuuta 2006 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun neuvoni on että poistat täydellisesti vanhan Nero:n version rekisterimerkintöjä ynnä kaikkia tiedostoja myöten ja asennat kaikkein uusimman tilalle. Näin toimi ainakin minulla joskus kun vaihdoin 6:sta 7:aan.
tuhero
_
1. lokakuuta 2006 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tässä muuta ole ollutkaan kuin tuo Nero 7, eli vanhaa ei voi poistaa, ja uudempaa ei mulla ole..
wckdspdr
Account closed as per user's own request
_
2. lokakuuta 2006 @ 03:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitin sitä nykyistä versiota mikä sulla on koneessasi. Ja uusimman version voit hakea neron kotisivuilta: http://www.nero.com/

Mainos
_
__

_
tuhero
_
2. lokakuuta 2006 @ 05:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK, kattelen sitten mistä sen saa tuolta sivuilta..

EDIT: Onkohan se uusin nyt sitten tämä (tai näyttää kyllä olevan vain päivitys, mutta riittääkös se..?): http://www.nero.com/nero7/eng/nero7-up.php

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2006 @ 05:10

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > nero 7 poltetut audio levyt pätkii

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy