User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 08:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ actiivi tilaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dc++ actiivi tilaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Seppo87
Suspended due to non-functional email address
_
3. lokakuuta 2006 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No hei voisiko joku kertoa minulle miten saan DC++ actiivi tilaan kun minulla on xyxel prestige 660HW-61?
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. lokakuuta 2006 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Seppo87
_
4. lokakuuta 2006 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kumpaa suosittelet?
pkaksp
Moderator
_
4. lokakuuta 2006 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Molemmissa kerrotaan samat asiat, joten voit itse päättää kummanko luet. Parempi ehkä että luet molemmat, jos se asia selkenisi paremmin.
Senior Member
_
4. lokakuuta 2006 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja kyllähän tälläkin osa-alueella on käyty kyseistä ongelmaa läpi aika hyvin ja ohjeitakin on tehty ja just tolle zyxelin purkille on tehty erittäin hyvät ohjeet
--> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272719

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. lokakuuta 2006 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuo toinen linnkini menee samalle sivulle :)
Seppo87
_
4. lokakuuta 2006 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No hei,sain noista avun kiitos paljon.
Minulla on kuitenkin toinen ongelma minun kannettavanikin käyttää samoja asetuksia kuin tietokoneeni DC++ ja minulla on myös emule mihin olen tehnyt saman jutun kuin dc++:lle siis tarkoitan noita zyxelin asetuksia.
Minun tietokeeni toimii mutta ei siis DC++ kannettavassa ja emule näyttää että No answear from your port.
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. lokakuuta 2006 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tässä on jotain emuleen:
http://www.portforward.com/english/route...0HW61/eMule.htm
ja kannattaa vielä varmistaa nuo porttiasetukset
pkaksp
Moderator
_
4. lokakuuta 2006 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kahdelle tietokoneelle pitää tehdä kaksi porttiohjausta. Tuon lisäksi pitää muistaa käyttää vielä eri portteja molemissa.
Seppo87
_
5. lokakuuta 2006 @ 04:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,minun kannettavalla ei pääse zyxelin asetuksiin vaikka laitan salasanan ja käyttäjä tunnuksen.
Seppo87
_
5. lokakuuta 2006 @ 04:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja vielä että mitä portteja DC++ pitäisi käyttää kun tietokeessani on 1412 niin mitkä olisi hyvä kannettavalleni kun ilmeisesti en voi käyttää samoja portteja?
pkaksp
Moderator
_
5. lokakuuta 2006 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit mennä sinne zyxelin asetuksiin ihan siltä toiseltakin koneelta, sillä ei ole mitään merkitystä. Pääasia on, että otat sen kannettavan sisäverkon ip:n ylös ja ohjaat vaikka portin 1413 sinne täysin samalla tapaa kun teit tuon ohjauksen pöytäkoneelle.
Seppo87
_
5. lokakuuta 2006 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No hei kiitos toi autto mutta mulla DC++ haku ei vielä toimi molemmissa koneissa kunnolla.
Seppo87
_
5. lokakuuta 2006 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain kaiken kuntoon mutta vielä molemmissa koneissa DC++ ilmoittaa että download failed:connection closed(http://www.hublist.org...
voisiko joku vielä sanoa mistä toi johtuu?
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. lokakuuta 2006 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Seppo87
_
6. lokakuuta 2006 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis ei noi toimi kun laittaa noi linkit DC++ ja miten noita ladattuja tiedostoja käytetään sitten?
Seppo87
_
6. lokakuuta 2006 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko toi liittyy jotenkin siihen zyxelin boxiin kun mun molemmat dc ei toimi sekä pöytäkoneen että kannettettavan.
Mainos
_
__

_
mooomi
Newbie
_
22. lokakuuta 2006 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ actiivi tilaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy