speedstream ongelma
|
|
mayaliini
Junior Member
|
3. lokakuuta 2006 @ 15:25 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on siemens speedstream 6515 modeemi,läppäri ja pöytäkone.
kävin muuttamassa siemensin asetuksia jossa ilmeisesti tein siltauksen? tms ja nyt en pääse enää modeemin asetusten hallintaan selaimen kautta.onko muuta vaihtoehtoa kuin selain päästä muuttamaan niit asetuksii.läppärin langaton yhteys ei toimi enää ymyym
auttakaa please!
|
Senior Member
|
3. lokakuuta 2006 @ 16:49 |
Linkki tähän viestiin
|
No resetoinnilla saat purkin tehdasasetuksiin, pidät vaan takaata löytyvää reset namiskaa kymmenen sekuntia pohjassa.
Asus M6Va
|
mayaliini
Junior Member
|
3. lokakuuta 2006 @ 18:34 |
Linkki tähän viestiin
|
olen painanu pohjassa olevaa reset-nappia/takana olevaa virta nappii,tuloksetta.en vaan pääse selaimella asetuksiin....
|
rillix
Senior Member
|
4. lokakuuta 2006 @ 07:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Niinkuin frankku kirjoitti eli reset nappia painat tarpeeksi kauan.
Seuraava kopsattu Elisan sivulta:
Siemens Speedstream 6515
Tarvittaessa alkuperäiset reitittävät asetukset palautuvat laitteeseen painamalla Speedstreamin reset-painiketta.
Sisäänkirjautuminen reitittimeen tapahtuu avaamalla laitteen hallintaohjelma osoitteesta http://speedstream/ tai http://192.168.254.254/
|
pkaksp
Moderator
|
4. lokakuuta 2006 @ 07:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos laitteesi on siltaavassa tilassa, niin sinun tarvitsee asettaa verkkokortillesi kiinteä ip-osoite hallintaa varten.
Aseta seuraavat osoitteet lähiverkkoyhteytesi ominaisuuksiin:
192.168.254.100 (ip-osoite)
255.255.255.0 (aliverkon maski)
192.168.254.254 (oletusyhdyskäytävä)
Netti ei sitten toimi sillatussa tilassa noilla asetuksilla, eli tuo on vain sen purkin hallintaa varten.
Oletuksena tuossa vielä se, että modeemisi osoite on tuo 192.168.254.254
|
ajolinja
Newbie
|
20. marraskuuta 2006 @ 15:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on sama ongelma, en pääse modeemin asetusten hallintaan. Asetuksia pitäisi päästä muuttamaan koska taloudessani on kaks tietokonetta jotka toimivat saman modeemin kanssa. Menin muutamaan modeemin asetuksia ja yhdestä koneesta ei toiminut enään netti, enkä pääse enään muuttamaan näitä asetuksia. Tässä on viel pelko perseessä, että jos painan modeemin (reset) nappulaa niin menee tää toimivakin netti. Olis vaan hyvä saada neuvo miten pääsisin modeemin asetuksiin.
Niin, ja vielä että modeemina on SpeedStream 5450 4-porttinen.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2006 @ 15:35
|
rillix
Senior Member
|
20. marraskuuta 2006 @ 19:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
21. marraskuuta 2006 @ 07:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ajolinja
Newbie
|
21. marraskuuta 2006 @ 12:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007: http://tuki.elisa.fi/asiakastuki/elisa.do?id=hen_as_yhka_internet,dokumenttisivu_adsl_0026.htm
5450:lle siltaavan tilan ohjeet Elisan liittymälle.
VC-arvo valitaan oman operaattorin VCI- ja VPI -arvojen mukaan.
Enhän mä pääse modeemin asetuksiin.
|
Mainos
|
  |
|
ajolinja
Newbie
|
21. marraskuuta 2006 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|