User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 08:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > suorituskäyttö nousee 100% kun aloittaa videon katselemisen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suorituskäyttö nousee 100% kun aloittaa videon katselemisen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ryovari
Newbie
_
4. lokakuuta 2006 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs suorituskäyttö nousee 100% ja kone lagaa täysin kun alotan videon katselun. Näin käy kaikilla ohjelmilla ja videoilla. (bsplayer,VLC,winamp,window media player,media player classic) formatoimisen jälkeen videot eivät ole enää toimineet. Monia eri codec paketteja olen koittanut. Näyttiksen ajureita olen koittanu (eri versioita). Myös eri versioita soittimista olen kokeillut... mikään ei tahdo auttavan...
Simo92
Suspended permanently
_
4. lokakuuta 2006 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ymmärrä jo että sulla on paska suoritin,hanki parempi joku amd athlon +6000 mun isovelil on sellanen LOL =) :P:P:P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. lokakuuta 2006 @ 11:25

ryovari
Newbie
_
4. lokakuuta 2006 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AMD Athlon 64 3500+ , 1,5ghz ramia , GF6600GT näyttis... taisit just aloittaa yläasteen ja tuut mulle pätemään tommosia? ;DD
viili_cat
Suspended due to non-functional email address
_
4. lokakuuta 2006 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla taisi olla samainen ongelma ja se ratkesi muistaakseni windowsin uudelleen asentamisella. Kokeile ensin vikasietotilassa, että toimiiko videot silloin.

EVGA GF 9800GTX+
MSI P43 NEO
Intel 2 Core Duo E8500
DDR2 3GB
Samsung 500GB HDD + 500GB
Antec Miditower Atx Sonata III + 500W
ryovari
Newbie
_
4. lokakuuta 2006 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Just asensin uudestaan windowsin... auttaisiko korjausasennus yhtään?
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2006 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asenna piirisarjan ajurit.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > suorituskäyttö nousee 100% kun aloittaa videon katselemisen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy