User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 06:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 7600gt - ajurit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
7600gt - Ajurit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Bokl4
Junior Member
_
4. lokakuuta 2006 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sopiiku nuo ajurit tähän näyttikseen http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_91.47.html , sillä tuossa lukee jotain "Users without English US operating systems must download and install the International Driver available on our International Sites listed below" ja nuo ei näytä tukevan suomenkielistä xp:tä, vai haittaako se vaikka asentaakin jotku tuommoiset?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. lokakuuta 2006 @ 17:49

-WK-
Senior Member
_
4. lokakuuta 2006 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmmm, enpä sano varmaksi mitään, mutta itse olen asennellut molempia, joskus ton Englishin kun se on pakettina pienempi.
Member

1 tuotearvio
_
4. lokakuuta 2006 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mulla oo ollu ainakaan mitään ongelmaa vaikka oon asentanu englannin kieliset ajurit. Ne nvidian omat säädöt lukee vaan englanniksi.
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. lokakuuta 2006 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota tuota. Ystäväni osti 7600Gs kortin. Koneelle ei suostunut menemään muut kuin international ajurit. Eli voisin sanoa että ei välttämättä toimi, mutaa silloin ne eivät vain asennu. Eli jos asentuu niin kaippa ne toimii. Eikä nuo kauhean isoja paketteja ole, että varmaan aika sama kummat ottaa..

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
Mainos
_
__

_
Bokl4
Junior Member
_
5. lokakuuta 2006 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, asensin nuo englannin kieliset. Hyvin näyttää toimivan :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 7600gt - ajurit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy