User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 08:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > auttakaa tunaria!!
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Auttakaa tunaria!!
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
heleje
Suspended due to non-functional email address
_
4. lokakuuta 2006 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minulla on Epsonin tw10 tykki joka ei ole hdmi tykki.854 x 480 Pixel. Siinä on liitännät svideo,rca,komponentti ja vga. Kysymys kuuluu miten minun kannattaa liittää se näiden laitteiden välille eli digiboxi,dvd, ja xbox360? Onko xbox 360:stä mahdollista saada tarkempaa kuvaa kuin televisiosta sillä näyttäähän sen kuitenkin lähes yhtä tarkasti kuin tietokoneeni näyttö? jos saa niin millä kaapelilla? kiitos avusta! tietokoneeseen olen sen liittänyt toisinaan vga piuhalla. kiitos avusta!
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
5. lokakuuta 2006 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
xbox360 voi luullakseni liittää kaikkiin noista liitännöistä joita tykissäsi on. Parhaan kuvan saamiseksi pitäisi 360 varmaan liittää S-video tai VGA liitäntään.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > auttakaa tunaria!!
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy