User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 06:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > pitäs konetta päivittää ja arvelin jotta mikä näyttis ois paras mun koneelle ???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
pitäs konetta päivittää ja arvelin jotta mikä näyttis ois paras mun koneelle ???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kuukeliQ
Newbie
_
5. lokakuuta 2006 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
emo:ABIT NF3 250GB S754 SATA RAID LAN
prossu:AMD SEMPRON 2800+ S.754 64-BIT BOX
näyttis:ati rodeon 9600 pro
muisti: jonkin merkkistä 2*256
poweri: Thermaltaken 460w

elikkäs agp paikkaan olevaa näytönohjainta olisin hakemassa mikä olisi teidän mielestä paras vaihto ehto ????
Player_
Senior Member
_
6. lokakuuta 2006 @ 05:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nVidia GeForce 7600 GS on ihan pätevä. Tiedä sitten saako kaiken irti vai jääkö prosessori pullonkaulaksi mutta itse hommaisin tuon 7600 GS:n tuohon kokoonpanoon jos pelkkä näytönohjain on hakusessa.
AfterDawn Addict
_
6. lokakuuta 2006 @ 05:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuon näytönohjaimen kanssa on vähän kyseen alaista että onko tuo edes kannattavaa tuolle koneelle jos et ala muuten päivittämään konetta, koska muut ossasi näyttäisivät olevan myös aika heikkoja. Toki voit saada hiukan nopeutta vanhempiin peleihin, mutta ei tuolla koneella enää uusimpia pelejä pelata.

Jos tuon näytönohjaimen päätät ostaa, niin silloin suosittelen myös ostamaan vähintään 512Mt lisää muistia, ja kellottamaan prossua.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. lokakuuta 2006 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minäkin suosittelen ostamaan jo uutta kokoonpanoa. Uudella näyttiksellä et saa toivottua tulosta aikaan. Prosessorisi on auttamatta liian hidas ja muistikin loppuu kesken. Muistia pitäs nykyää olla 1gb ja prossukin vähintää amd64 3000+ tai inteliltä pena4 3ghz (siis jos pelata meinaa).

a mon avis
Mainos
_
__

_
kuukeliQ
Newbie
_
6. lokakuuta 2006 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitoksia vastauksista vois kyllä on uuden koneen tilata kun saa rahaa
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > pitäs konetta päivittää ja arvelin jotta mikä näyttis ois paras mun koneelle ???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy