Emulen Käyttäjät
|
|
andelin
Senior Member
|
6. lokakuuta 2006 @ 13:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on EmulePlus 1.2.
Kun lataan jotain alas niin valitsen sen missä on eniten lähteitä esim. se voi näyttää 400 (400). Mutta sitten kun sen rupee lataamaan alas niin se näyttääkin yhtäkkiä esim. 2/3 (0) ja ei lataa yhtään. Onko tämä normaalia ?
Lisäksi kun jakaan muille niin kaikilla on matala käyttäjätunniste, pitääkö se olla niin?
|
Senior Member
|
9. lokakuuta 2006 @ 08:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Taitaa olla matala tunniste sinullakin. Silloin tuo on normaalia.
|
andelin
Senior Member
|
13. lokakuuta 2006 @ 18:11 |
Linkki tähän viestiin
|
ok. Mutta se mikä on outoa on se että kun jotain lataan alas niin valitsen aina esim. elokuvan missä on paljon lähteitä, voi olla yli tuhat lähteitä, mutta sitten kun ohjelma rupee lataa elokuvan alas niin kaikki lähteet häviää ja joutuu odottaa kauan kunnes sitten voi löytyä 3-4 lähteitä ja lataus kestää kauan, mistä tällainen johtuu ?? Eihän kaikilla tuhannella lähteellä voi olla kone pois päältä samaan aikaan ?
Auttakaa te viisaammat !!
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
14. lokakuuta 2006 @ 11:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko myös KAD käytössä?
|
Senior Member
|
14. lokakuuta 2006 @ 12:00 |
Linkki tähän viestiin
|
ei kai eMule Plussassa ole Kademliaa ollenkaan? Suosittelen tavalliseen eMuleen vaihtamista jo pelkän Kadin takia.
-janne
|
andelin
Senior Member
|
15. lokakuuta 2006 @ 06:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Voitteko selittää yksinkertaisesti mitä se Kademlia tarkoittaa ?
EmulePlussassa on se hyvä ominaisuus että pystyy tekee globaalihakua kaikista palvelimista yhtä aikaa mitä ei taida vissin olla tavallisessa Emulessa?
Kiitti !
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
15. lokakuuta 2006 @ 07:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Eiköhän globaalihaku ole kaikissa ed2k ohjelmissa.
Kademlia on P2P verkko jolla ei ole yhtään palvelinta. Kaikki yhteydet muodostetaan käyttäjältä käyttäjälle. Kademlia siis on toinen verkko jota useat ed2k softat osaavat hyödyntää ed2k verkon ohessa.
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
andelin
Senior Member
|
17. lokakuuta 2006 @ 09:25 |
Linkki tähän viestiin
|
En ymmärtänyt vieläkään kun äidinkieli on ruotsi... Eli mitä tämä sitten tarkoittaa käytännössä kun on kademlia??
Se mitä minä haluaisin on että löytyisi enemmän tavaraa, kun välillä EmulePlussasta ei löydy haluamaani tavara. Mutta se kademlia ei varmaan siihen auta?
Kiitos kärsivällisyydestä!
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
17. lokakuuta 2006 @ 09:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Edille
Suspended due to non-functional email address
|
17. lokakuuta 2006 @ 17:28 |
Linkki tähän viestiin
|
kannattaa käyttää kad ja yhisttää Ds2 (donkeyserver 2)
|
andelin
Senior Member
|
19. lokakuuta 2006 @ 05:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos vasatuksista! Missä Emule versiossa on se Kademlia ? Toivottavasti ei sitten tarvitse taas tehdä uudet porttiohjaukset kun oli aikamoinen urakka asentaa nykyinen EmulePlussa..
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
19. lokakuuta 2006 @ 05:13 |
Linkki tähän viestiin
|
eMulessa on ollut Kad jo aika kauan joten imuta vaan se uusin eMulen kotisivulta. Mitä noihin porttiohjauksiin tulee, voit käyttää samoja portteja mitä Emule+:ssa kun vain muutat ne asetuksista.
|
Senior Member
|
19. lokakuuta 2006 @ 07:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja kannattaa myös varmistaa, että olet yhdistettynä palvelimelle korkealla tunnisteella, koska matalalla tunnisteella pystyt itsekkin lataamaan vain ja ainoastaan matalan tunnisteen omaavilta käyttäjiltä. Tämä näkyy juuri siinä, että vaikka lähteitä tiedostolle tuntuisi olevankin, ei oma yhteytesi pysty niitä kaikkia hyödyntämään.
|
andelin
Senior Member
|
19. lokakuuta 2006 @ 08:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok. Mulla pitäisi olla porttiohjaukset kunnossa.
Mulla oli ennen LOW ID mutta ei ole enää mutta eipä ole tullut HIGH ID myöskään, pääsen kuitenkin mihin palvelimeen tahansa. Mutta ei se kuitenkaan näköjään hirveästi hyödytä koska vaikka lähteitä on paljon niin en pääse kuin vain murto-osan niistä hyödyntämään.
Ja kun lähetän muille niin lukee että heillä on matala käyttäjätunniste.
Osaatteko tästä monimutkaisesta viestistä sanoa missä on vika ??
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
19. lokakuuta 2006 @ 08:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei siinä ole muita tiloja kuin LowId ja HighID. Sen on pakko olla jompi kumpi. En ainakaan itse ole koskaan kuullut eMule clientistä "limbossa". Onko porttiohjaukset kunnossa ja eMulen asetukset vastaavat ojauksia? Saatko ollenkaan jonotus numeroita imuttamiisi tiedostoihin?
|
andelin
Senior Member
|
22. lokakuuta 2006 @ 09:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla tosiaan ei lue LOW ID eikä HIGH ID, mutta pääsen mihin palvelimeen tahansa kun aikaisemmin en päässyt kun mulla oli LOW ID. Mutta harmittaa tosi paljon kun lähteitä on mutta en pääse hyödyntämään niitä :o(
Pyydän kärsivällisyyttä, mutta voitteko neuvoa yksinkertaisesti miten pystyn tarkistaa että porttiohjaukset ym. ovat kunnossa ? En muista enää miten se tehtiin kun siitä on niin kauan kun tein sen...
T. peukalo keskellä kättä
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
23. lokakuuta 2006 @ 07:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikähän ADSL laite löytyy?
|
andelin
Senior Member
|
23. lokakuuta 2006 @ 08:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on Speedstream 5450 modeemi.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
16. heinäkuuta 2007 @ 11:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Tähän samaan jatkoa, että mitenkä tuon korkean käyttäjätunnisteen siis saa?
Itselläni on kyllä vihreät nuolet, mutta silti matala käyttäjätunniste. en ole saanut tätä selvitettyä, vaikka vuoden ollut emule+ käytössä.
AMD FX-8320, AM3+, 3.5GHz, 8-core | Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz | Samsung F3 500GB | Asus M5A97 EVO R2.0, AM3+, AMD 970, DDR3, ATX | AMD Radeon HD 7750 | XFX 450W | Windows 7 Ultimate 64
Acer TM5520 Vista
Acer 7736ZG Windows 7
Samsung Note 4G
XBOX360 Elite 120Gb
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. heinäkuuta 2007 @ 18:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä enemmän jaat niin saat jotain "pisteitä" ja sitten kun niitä on tarpeeksi niin tulee se high id. Noin muistelisin, en ole emulea käyttänyt vuosiin, mutta kuitenkin mitä enemmän jaat sitä paremmin saat.
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
|
17. heinäkuuta 2007 @ 09:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Korkea tai matala tunniste ei oo kiinni siitä paljonko jaat tai kauanko oot käyttäny, vaan yksinkertaisesti siitä, kuinka avoin yhteys on nettiin. Mulla on muutamaan otteeseen tullut muuliin low-id (on taas tälläkin hetkellä) ja aina ongelma on aiheutunut palveluntarjoajan verkoista, tai niiden mahdollisista tukkeista. Oma low-id ollu taas jo muutaman kuukauden, kun LanWorldia ei kiinnosta sen selvittäminen, mutta taistelu jatkuu prkl!!
|