xboxiin usb kovo \ normi kovo
|
|
Member
|
6. lokakuuta 2006 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
eli kumpi kannataisi hankkia? ja onko tuo ihan normaali kovo vaikea asentaa?
Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)
Kiitos Shadown :)
Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy
Kiitos Modpiiri
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
6. lokakuuta 2006 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
Senior Member
|
6. lokakuuta 2006 @ 20:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Modatussa konsolissa tapahtuu avaamalla kuoret ja ottamalla ide ja virtakaapeli irti ja vaihtamalla uuden kiintolevyn tilalle ja johdot kiinni.
sen jälkeen buutit vaikkapa xboxlinux levyllä niin osioinnin pitäisi tapahtua melkeinpä automaattisesti (riippuu kyllä aikapaljon linuxista)
tämän jälkeen heität vaikka evoxin kovolle niin että se buuttaa sieltä ja valmista on ja eikun tavaraa kovolle ja pelailemaan... tai no vaikka kahtomaan elokuvia jos sillepäälle sattuu.
|
Senior Member
11 tuotearviota
|
7. lokakuuta 2006 @ 07:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja jos modpiirinä on SmartXX niin voit kloonata vanhan kiintolevysi (eli et tarvitse mitään asennuslevykkeitä).
Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
|
xmedia666
Senior Member
|
7. lokakuuta 2006 @ 08:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Oisko mahdollista liittää ulkoinen kovalevy xboxiin, ohjainporttiin liitettävällä usb-liittimellä? Jos on mahdollista, niin tarvitseeko sille tehdä mitään, esim. osioida?
: 5300 Xpress music
: 160gt kovo, SmartXX LT OPX V2 modpiiri, Hitachi-lg dvd-asema
: v7, Flip top cover + swap magic v3.6
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
7. lokakuuta 2006 @ 10:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Käsittääksen USB kovon voi liittää Xboxiin, koska ohjain väylät on normaaleja USB väyliä. Sen sijaan USB liitäntäistä kovoa ei voi käyttää muuhun kuin musiikin, kuvien ja videoiden tallennukseen. Pelejä ei varmastikkaan saa toimimaan USB kovolta. USB kovoja ei varmaankaan tueta missään dashboardissa, joten xboxlinux on ainut tapa hyödyntää kovoa.
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
Member
|
7. lokakuuta 2006 @ 16:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko han tuon kovon vaihtamisesta mitään kuvallista ohjetta modattuun xboxiin?
Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)
Kiitos Shadown :)
Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy
Kiitos Modpiiri
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
7. lokakuuta 2006 @ 17:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
|
8. lokakuuta 2006 @ 22:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: USB kovoja ei varmaankaan tueta missään dashboardissa, joten xboxlinux on ainut tapa hyödyntää kovoa.
XBMC tukee nykyään, tuli 2.0.0-versioon tuki. Rajoituksena tietysti Xboxin USB-ajurin rajoitteet: http://www.xboxmediacenter.com/wiki/inde...support_in_XBMC
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti XBMC-wiki: The following are known XBMC (and Xbox) limitations (if you are a programmer then help us overcome them):
* Maximum 4GB in 'device'/'drive' size (ie. the size of the whole flash-storage or harddrive)*
* USB Mass Storage compatible harddrives or memory-sticks are supported, not USB CD/DVD-ROM devices*
* Though not tested we assume only one storage-device at a time can be connected to a USB-hub*
* Though not tested we assume only one storage-device at a time can be connected to a Memory Card Reader*
* The Xbox game-ports hardware only support read speed for the USB 1.1 standard, ie. 12 Mbit/s (1.5 MB/s)
Lisäksi:
Lainaus: XBMC rely on the Xbox BIOS kernel USB driver to handle the USB subsystem stuff, including drive detection etc. One limitation with this is this it can't support memory-cars/harddrives larger than 4GB. This is Xbox BIOS kernel limitation. Only way around it that we see would be to completely rewriting the USB driver (practically writting a USB stack for the Xbox from scratch), which no one of Team-XBMC developers have the experience, skill or time to do, (plus it'd be a hell of a lot of work).
-janne
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2006 @ 22:40
|