Emuuli!
|
|
bedro
Newbie
|
3. heinäkuuta 2003 @ 11:56 |
Linkki tähän viestiin
|
...on susi!
Itselläni on 1mb:n kiinteä yhteys ja kaikki filut tulee alle 10kb/s, mutta suurin osa jää odotustilaan hyvin pitkäksi aikaa..
Tiedostoja kyllä löytyy enemmän kuin mistään muusta P2P ohjelmasta, mutta tiedonsiirto aivan surkea. Neuvokaas kokeneemmat, mitä asetuksia ja servereitä kannattaa käyttää, jotta nopeuden sais kasvamaan?
|
meziah
Newbie
|
3. heinäkuuta 2003 @ 12:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarvitset varmaan lisää kärsivällisyyttä. Älä katso yhden tiedoston download nopeutta, katso paljonko se on yhteensä.
Itse olen downloadannut 9 päivää putkeen Emulella ja sieltä on tullut about 24 gigaa (about 111 megaa tunnissa). Yhteyteni 512/512 ADSL. Kelpaa minulle ihan hyvin.
|
bedro
Newbie
|
3. heinäkuuta 2003 @ 13:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Saako uploudaus määrää pienennettyä jostain? Kun se saattaa hidastaa downloadejani
|
lollo
Junior Member
|
3. heinäkuuta 2003 @ 15:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Emule on hyvä jos pitää putkeen kauan auki muuten se on "anna giga saat megan" periaatteella.
|
meziah
Newbie
|
3. heinäkuuta 2003 @ 16:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Preferences -> Connections -> Limits
Sieltähän niitä upload ja download nopeuksia pystyy säätelemään.
Minulla on UL:DL 1:1.93 ja hyvinhän tuolta näyttää tavaraa tulevan. Että en oikein tiedä mitä tarkoitit tuolla "anna giga saat megan" jutulla. Itselläni ainakin rupeaa tavaraa tulemaan parin minuutin sisällä Emulen käynnistyksen jälkeen noin 40kB/s.
|
aIMa^
Newbie
|
17. heinäkuuta 2003 @ 08:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Emule on niitä parhaita ohjelmia jos jättää koneen vaikka viikonlopuksi päälle. Kannattaa laittaa lataamaan jotain 20 filua niin aina on nopeus mulla ainaki jotai 60kt/s
mut jos jotai nopeesti haluaa nii dc++ rokkaa.
Ja bedro tiedoks sulle et toi upload ei vaikuta millään tavoin latausnopeuksiisi, tosin muuten voi nettiä vähän hidastaa
|
miiropii
Newbie
|
22. heinäkuuta 2003 @ 22:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Olis tämmönen "low ID" ongelma joka ei tunnu hellittävän palomuurin (Zone Alarm) vaihdolla, Keriota suositeltiin eMulen omilla sivuilla.
Olisiko mahdollista että koneeni portit ei näy kiinteistöliittymän rautapuolen läpi!
|
Moderator
|
22. heinäkuuta 2003 @ 23:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiinteistöliittymissä on kyllä rautaa mistä ei kerrota käyttäjille kuin naamatirvessä aseella uhaten. Kaverin kanssa saatu ftp servoo, winmx:ää, dc:tä tai kazaa litee skulaa. Ihmteteltiin viikonlopun yli ja käveltiin elisan liikkeeseen, 50minsaa väiteltiin ennenkun ne soitti jollekki asentajalle ja kyseli tiedot. Siellä todellakin on palomuuri, kuulemman talonyhtiöt saa päättää minkätasosen haluaa. Että ota nyt niistä selvää.
|
miiropii
Newbie
|
23. heinäkuuta 2003 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Kazaa Lite skulaa kyllä, eemuuli hieman huonommin... Taloyhtiön hallituksen edustajalle en menis valittaa etten voi pistää serveriä pystyyn (on näet kielletty) tai että piratismi kiinnostaa ihan vitusti - ei se ehkä ymmärrä nyansseja.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. heinäkuuta 2003 @ 17:12
|
Tomcat
Suspended due to non-functional email address
|
23. heinäkuuta 2003 @ 17:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: aIMa^
Ja bedro tiedoks sulle et toi upload ei vaikuta millään tavoin latausnopeuksiisi, tosin muuten voi nettiä vähän hidastaa
Olet totaalisen väärässä, kaapelimodeemilla ainakin upload vaikuttaa download nopeuteen rankasti, sen verran monta vuotta ollut tämä yhteys että tiedän sen varsin hyvin. ADSL vehkeistä tai muista en sano mitään.
|
faffe
Newbie
|
23. heinäkuuta 2003 @ 18:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Totta, mitä enemmän annat ulos sitä enemmän tulee sisään:)
Tällä hetkellä emuuli näyttää noin 36/40. Keskimäärin tollaista vauhtii viimeiset pari kuukautta, vaikka low id. Taittaa tulla kaupanpäälisinä saunalahdelta. Säätämällähän tosta eroon pääsisi, mutta kyllä em. vauhti mulle riittää.
Kärsivällisyyttä
|
Member
|
23. heinäkuuta 2003 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
ja vanhalle gurulle Tomcatille,kyllä toi sama toistuu adsl verkossa ,mitä enemmän uploadia sen vähemmä saat.itselläni meganen letku(heh heh ei oma vaan elisan) niin dc:stä tulee noin keskimäärin 10-12 kt/s,muulia en viitsi edes koittaa,kestää monta päivää,ennen kun rupee lataa,mutta kazaa-lite parhaimmillaan jopa 90 kt/s tietysti toi riippuu mitä haet.suosittelisin kokeilemaan noita kaikkia,ja sitten päättämään(itse käytän yht aikaa dc++ ja kazaa litea) ja taustalla koodaan Nalle puhia Svcd:dsi.
Ei tiedolla,eikä taidolla,vaan pelkällä tuurilla !
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. heinäkuuta 2003 @ 20:13
|
Mainos
|
|
|
Dervish
Junior Member
|
24. heinäkuuta 2003 @ 10:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä tuolla muulilla sai 512 letkulla vielä sen mitä antoi periksi, mutta kertaakaan en nyt viikon aikana ole megaisella saanut yli 70k vauhteja..
Kannattaa muuten säätää muuuuuuuuuli päivittämään serverilistaa aina kun mahollista ;)
http://ed2kmet.x24hr.com/pl/slist.pl?download/server-best.met
Ja tottakai tuollaiset ohjelmat pidetään _kokoajan_ auki eikä varttia kerrallaan.
|