User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 22:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike ei löydä toimivia servereitä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter Strike ei löydä toimivia servereitä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
solttu93
Member
_
11. lokakuuta 2006 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmana on se, että pitkän tauon jälkeen pelatessa counter strikea, ei peli löydä servereitä ja chattikaan ei toimi. Päivitys väittää että mun CS.exe on vanhentunut. Yritän päivittää, mutta päivitys väittää, että minulla on vanhentunut versio half lifesta ja siinä on silti uusin päivitys??

Mun Half Life versio on 1.1.1.0

Voisiko joku konkari jelpata?

Voe pafka

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. lokakuuta 2006 @ 13:58

Senior Member

1 tuotearvio
_
11. lokakuuta 2006 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita pätsätä half-life uudelleen. Jos ei auta niin pelien (hl ja cs) uudelleen asennus ja päivitys.. Paha muuta sanoa kun en itse cs:ää pelaa.

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
solttu93
Member
_
12. lokakuuta 2006 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt vasta huomasin, että mulla on 1.5 eikä 1.6. Voi pötkö. Siinähän se vika olikin.

Voe pafka
Mainos
_
__

_
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. lokakuuta 2006 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko taas käytössä non-steam ?En ihmettelekkään jos ei löydä+Chatit ei toimi.

Mestaus
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike ei löydä toimivia servereitä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy