User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 00:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 ethernet-kaapeli
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox360 Ethernet-kaapeli
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nirhaaja
Suspended due to non-functional email address
_
12. lokakuuta 2006 @ 02:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On pikku ongelma kaapelin kanssa, kun liitin on liian iso mun tietokoneen verkkokorttiin?

Jos joku tietää, niin pystyskö joku vähän valasta mun aivoja :)
Member

1 tuotearvio
_
12. lokakuuta 2006 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota...Tähän mennessä en ole kyllä törmännyt kuin yhdenlaiseen ethernetkaapelin päähän. En ole kuullut mistään, että niitä olisi erilaisia olemassakaan. Olethan nyt varmasti kokeilemassa piuhaa verkkokorttiin, etkä esimerkiksi korttimodeemin puhelinlinjan sisäänmenoon?

EDIT: typoja

A Proud tech junkie (vaimo vaan ei tykkää ;) )

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. lokakuuta 2006 @ 08:59

Nirhaaja
_
12. lokakuuta 2006 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tota noin ... mulla on wlan internet yhteys 512 ja mulla tulee piuha puhelin linjasta tietokoneeseen, mutta mielestäni se on verkkokortti ihan tavallinen sellanen?
Nirhaaja
_
12. lokakuuta 2006 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitten ois pikku ongelma Saint's Row pelin kanssa, kun en saa koodeja toimiin siinä. Koodi pitäis syöttää puhelimeen (DIAL) kohtaan mutta en saa kirjaimia siihen tulee vaan numeroita ?

Onko kellään tietoa ?

PS: En viitsinyt aloittaa uutta aihetta, tämän takia!
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2006 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puhelinjohto on RJ-11 ja ethenet kaapeli on RJ-45 ja ne eivät sovi keskenään yhteen.

http://www.cheatcc.com/xbox360/saintsrowcheatscodes.html
tuolla näkyy olevan numeroina nuo koodit.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 ethernet-kaapeli

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy