User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 16:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > videokamera -keskustelu > kolmesta 1.4gb:stä yksi 4.7gb:n, miten?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kolmesta 1.4GB:stä yksi 4.7GB:n, miten?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zatiainen
Newbie
_
13. lokakuuta 2006 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin Canon dc40 digitaalikameran joka siis polttaa suoraan 1.4GB DVD levylle. Minulla on nyt kolme DVD levyä kuvattu ja ajattelin kokeilla onnistuisiko noiden kolmen "pikku" levyjen poltto yhdelle isolle levylle, siis 4.7GB:lle DVD:lle. Tilan puolesta mahtuu, mutta suuria ongelmia olen kohdannut. Olen kokeillut kaikki neron vaihtoehdot, ja luulenkin että levyt pitänee muuttaa johonkin muuhun muotoon. En ole aivan varma näistä levyjen muodoista, voisiko nämä nyt olla VIDEO_TS muodossa.

Miten toimia.
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2006 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhdistä ne levyt vaikka aluksi DVDShrinkillä yhteen ja sen jälkeen poltat Nero:lla.
http://www.dvd-guides.com/guides.php?cat...&name=shrinkmix

Myös Nero Vision (Express) kelvannee.
nik-ke
Newbie
_
21. joulukuuta 2006 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää sama kysymys on mullekkin aivan mysteeri.. SONY DCR-DVD205E. Ostin varta vasten "dvd-8cm":llä toimivan kameran kun luulin, että on helppo yhdistää levyt isoon dvd levyyn ja jättää varmuuskopiot ullakolle.. mutta ei. Auttakaa ny joku ammattitaitoinen kiitos!, ohjekirjassa on n.140 suomennettuu sivuu, jossa menee nuppi turvoksiin ja josta ei löydy tähän apuja. Jos mulla on ny 2kpl. koneella nauhotettuu levyy, niin niissä on saman nimisii tiedostoja jotka pyyhkii toisen alta kun siirrän ne NERO:on. Jos muokkaan niiden "nimii", eli numeroita esim VTS_01_1---> VTS_81_1 jne niin poltto ei ohjelman mukaan tule onnistumaan.. ymmärrän syyn mutta en sitä miten tän saa tehtyy, eli yhdistettyy isolle levylle kolme pientä. -tumpelo :)
zatiainen
Newbie
_
22. joulukuuta 2006 @ 04:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ime netistä (löytynee myös näiltä sivuilta) ohjelma nimeltä DVD Shrink. Sillä onnistuu. Ohjelma "kasaa vaikka 20 levyä yhdeksi, voit muutella levyjen ja otoksien järjestystäkin. Lopuksi ohjelma vielä itse polttaakin. Mielestäni todella helppo ja yksinkertainen ohjelma.
Mainos
_
__

_
nik-ke
Newbie
_
22. joulukuuta 2006 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jes! On helppo homma. Thanks.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > videokamera -keskustelu > kolmesta 1.4gb:stä yksi 4.7gb:n, miten?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy