User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 14:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > smartxx opx v2 piirin bios
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
smartxx opx v2 piirin bios
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
13. lokakuuta 2006 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli miten asennan kyseiseen piiriin asennetua biosin aina vaan tulee ettei tunnista cdtä ku mulla on pelkkä bin tiedosto cdellä poltettun datana

Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)

Kiitos Shadown :)

Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy

Kiitos Modpiiri
Member

4 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2006 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
xboxin asemassa ei toimi kaikki cd:t koska se on asemakohtaista mitkä toimii ja mitkä ei.
Junior Member
_
13. lokakuuta 2006 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://tdubel.com/artikkelit/xboxtoimlevpolt.html

Kannattaa kokeilla CD RW -levyillä, itselläni ei ainakaan normaalit cd-r:ät toimineet.
Member
_
13. lokakuuta 2006 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dahou ja muutkin mikä cd rw toiminu parhaite?
/ mitä kannataisi ostaa ittellä asemana thomson

Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)

Kiitos Shadown :)

Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy

Kiitos Modpiiri
Junior Member
_
13. lokakuuta 2006 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nuo mun käyttämät on Fujifilm-merkkisiä levyjä. Tais olla aika halpoja, kun ostin. Enpä sen kummemmin osaa suositella mitään levyjä, mutta kokeilemalla se selviää ainakin.
Kannattaa myös polttaa tuo dummy-tiedosto sinne levylle biosin kaveriks. Kato tosta laittamastani linkistä.
Mainos
_
__

_
xmedia666
Senior Member
_
13. lokakuuta 2006 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
mitä kannataisi ostaa ittellä asemana thomson
Edelleenkin asemat ovat yksilöllisiä, joten kukaan ei voi tietää mitkä levyt toimisivat parhaiten asemassasi, itse kokeilemalla se selviää. Fujifilmin levyjä olen myös itse käyttänyt, koska ne toimivat ainakin omassa asemassani selvästi muita levyjä paremmin, eikä polttonopeudella jne, ole niin paljon merkitystä.

: 5300 Xpress music

: 160gt kovo, SmartXX LT OPX V2 modpiiri, Hitachi-lg dvd-asema

: v7, Flip top cover + swap magic v3.6
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > smartxx opx v2 piirin bios

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy