User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 02:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > ridge racer ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ridge Racer ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
t3hr0xx0r
Newbie
_
16. lokakuuta 2006 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin pitkästä aikaa pelata ridge raceria psp:lla mutta ongelmaksi koitui että kun käynnistän pelin, niin peli latautuu normaalisti (meinaan että menee ohi namco logon) mutta sitten kun sen jälkeen tulee se joku pacmanin kopio minipeli mikä onkaan, niin alhaalla lukee "loading..please wait" mutta se lataus ei koskaan valmistu. Levy oli puhdas ja firmware minulla 1.50 mutta sillähän ei pitäisi olla väliä koska peli itse käynnistyy. Kokeilin vielä sitä devhook:in kautta 2.71:sellä mutta sama ongelma. Olisiko kenelläkään ehdotuksia..?

Athlon64 3400+@2,5ghz|1536mbddr400|Connect3d x1800xt@675/1494|250gb hdd|Razer Copperhead&Mantis ctrl,Logitech G15&x-230|
kalleo
Newbie
_
5. tammikuuta 2007 @ 07:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on sama peli ja toimii siinä 1.5
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > ridge racer ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy