User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia 6630 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia 6630 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
17. lokakuuta 2006 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on nokia 6630 puhelin ja kysyisin vaan että onko semmoista ohjelmaa/driveria jolla saan toimimaan puhelimen minun tietokoneeni kanssa (käyttöjärjestelmänä windows me) eikä sitten semmoisa vastauksia että "hanki xb".Kiitos jo etukäteen!!!

joniz123
Senior Member

15 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2006 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko kokeillu nokia PcSuitea?

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Member

1 tuotearvio
_
20. lokakuuta 2006 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen kokeilut ja katsonut nokian sivulta että nokia pc suite ei toimi windows me käyttöjärjestelmässä eli onkohan jotain eri ohjelmaa nokia 6630 puhelimeen että se toimisi minun käyttöjärjestelmässäni tai että jotai driveria että saan toimiimaan nokia 6630 puhelimen minun titokoneessani?

joniz123
Member

1 tuotearvio
_
22. lokakuuta 2006 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi kiva saada se toimimaan sen minun tietokoneeni kanssa.

joniz123
Senior Member
_
23. lokakuuta 2006 @ 07:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soitappa noksulle ja kysy sieltä http://www.nokia.fi/asiakastuki/yhteystiedot/

Asus M6Va
valzy
Newbie
_
7. joulukuuta 2006 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vikana voi olla myös kaapeli koska itselläni ei toimi omalla kaapelilla mutta kaverin kaapelilla taas toimii

nokia 6680
Mainos
_
__

_
kalapukki
Junior Member

5 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko koittanu etsiä vanhempaa versiota PC suitesta joka olis yhteensopiva tuon Win ME:n kanssa?Mihin tarkoitukseen olet puhelinta liittämässä koneesee?Jos heittelet filuja ees taas niin muistikortinlukija olis yks vaihtoehto?
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia 6630 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy