DX10 maistiaisia
|
|
Vigilante
Suspended due to non-functional email address
|
19. lokakuuta 2006 @ 13:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Nainen tulee ennen konetta!
|
Undercova
Senior Member
|
19. lokakuuta 2006 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan ne hienoja, tosin peli pitää olla todella hyvin optimoitu että tuollaiset grafiikat saadaan aikaan järkevällä ruudunpäivityksellä, tosin eihän tuo vielä vähään aikaan tulekaan.
Uusi Wolfwenstein voi myös olla aika karkkia, varsinkin kun kyseessä on id Softwaren uusi uusi DX-10 pohjainen moottori.
Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
|
funcom
Junior Member
|
19. lokakuuta 2006 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Alkaa karkki maistumaan puulle kun itse pelit ja pelaaminen on hukassa. Harvon tulee enää vastaan pelejä jotka olisivat oikeista hyviä ja erillaisia. Ja tuon grafiikan uskon kun näen. Ainakin Crysiksen E3 demo näytti ihan muulta kuin nuo kuvat.
|
Supo
Senior Member
1 tuotearvio
|
19. lokakuuta 2006 @ 17:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä tuo minulle kelpaa.Voivat minun puolesta päivittää ja uudelleen julkaista kaikki pelit tuolla grafiikalla :)Hitto ainoo haittapuoli on että itselläni menee kaikki osat vaihtoon että saa kunnolla pyörimään tuon tason grafiikan.
On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. lokakuuta 2006 @ 17:07
|
Vigilante
Suspended due to non-functional email address
|
19. lokakuuta 2006 @ 17:45 |
Linkki tähän viestiin
|
tottahan se on että noissa kuvissa on todella pieni resoluutio. Itse pelistäkin on sivuilla kuvia isommilla resoluutioilla eikä grafiikan taso ihan tuohon yllä. Ehkä tässä vähän haisee myyntikikka:)
Nainen tulee ennen konetta!
|
Cosmo78
Member
|
19. lokakuuta 2006 @ 19:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan se helppo muutama kuva mallintaa noin yksityis kohtaisesti, mutta koko pelin kaikkia kenttiä tuskin jaksetaaan noin tarkkaan tehdä vaikka pelin koodi sen sallisikin.
|
Supo
Senior Member
1 tuotearvio
|
20. lokakuuta 2006 @ 04:04 |
Linkki tähän viestiin
|
No miksei jaksaisi.Onhan ne vanhemmat pelitkin koodattu sen hetkisille huippugraffoille.Eikös yleensä käytäntönä ole että pelit tehdään oman tai jonkun muun yrityksen kehittämälle pohjalle.Eli lisätään valmiiseen runkoon omat jutut.Ja jos runko on tehty tuottamaan valmiiksi tuollaisia graffoja ,pääsee pelin tekijät helpommalla koodaamisella.
On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
20. lokakuuta 2006 @ 05:24 |
Linkki tähän viestiin
|
jotenkin tuntuu että kaikki valittaa että ei sitä ruuudunpäivitystä pysty pyörittämään kunnolla... mistä te sen tiedätte miten tehokkaita dx10 kortit. teillä kuitenki alla radeon 9600pro/xt ni vedähän sli tai cf tekniikat alle niin vähän pyörii erilailla...
a mon avis
|
Senior Member
|
20. lokakuuta 2006 @ 17:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: jotenkin tuntuu että kaikki valittaa että ei sitä ruuudunpäivitystä pysty pyörittämään kunnolla... mistä te sen tiedätte miten tehokkaita dx10 kortit.
Kriittisyys mainoskuvien kohtaan on ihan järkevää.
Lainaus: teillä kuitenki alla radeon 9600pro/xt ni vedähän sli tai cf tekniikat alle niin vähän pyörii erilailla...
Saisi peli nyt yhdellä ok kortilla pöyriä nätisti.
ABIT KN8-SLI, AMD ATHLON 64 X2 3800+@2.4Ghz,2xM-TEC 1GB DDR400
CLUB 3D GF 7900 GTX 700Mhz/1.8Ghz, ANTEC P150, SAMSUNG SP120 250GB,
LG DVD+-RW DL, LaCie Hard Drive 250GB,Samsung SyncMaster 226BW 22", Samsung SyncMaster 900SL+ 19"
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. lokakuuta 2006 @ 17:35
|
Member
2 tuotearviota
|
20. lokakuuta 2006 @ 17:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä en vielä noihin dx10 systeemeihin oikein viittis luottaa, ainakaan sen vertaa että panostaisin sekä Vistaan, että korttiin joka niitä efektejä jaksaa sitten pyörittää. Muutenkaan ajatus Vistasta ei oikein houkuta..Mutta olishan se ihan hauskaa jos pelit näyttäs tuolta. :) Nyt on tyytyminen kuitenkin dx9 efekteihin x1950xtx kortilla, jahka se joskus tulis. :/
|
Mainos
|
|
|
Undercova
Senior Member
|
20. lokakuuta 2006 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei tuo DX10 vielä olekaan niin ajankohtainen, pelejä ei tule vielä aikoihin, ainakaan merkittävissä määrin, ja kyllä ne pelit pelittää ihan normi DX9 korteillakin.
Itse ajattelin odotella 8900GT:n tapaista korttia tai vastaavaa ennen kuin päivitän koko koneen, joskus ensi kesän tienoilla.
Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
|