User Käyttäjä Salasana  

lauantai 28.12.2024 / 17:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > miten paljon dvd-r 8x speed eroaa -16x speedistä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
miten paljon dvd-r 8x speed eroaa -16x speedistä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mansikkam
Account closed as per user's own request
_
25. lokakuuta 2006 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko näissä jotenkin suurta anopeuseroa tms. kumpaa kannattaa hankkia kun olen ostamassa, ja jos joku tietää jonkun nettisivun mitä kautta kannattaa ko. levyjä tilata niin ehdotukset tervetulleita.

-Kiitos

-mansikkamarja
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
25. lokakuuta 2006 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No onhan noilla eroja. Polttonopeus on kuitenkin loppupäässä kiinni asemasta, nuo luvut ovat vain maksiminopeuksia, joilla niihin voi kirjoittaa. DVD:llä 1x-nopeudella palaa ~1,35mb sekunnissa (ts. 8x = 10,8mb sekunnissa ja 16x = 21,6mb sekunnissa). Levyjä kannattaa tilata verkkokaupasta tallinnan varastolta:
http://www.verkkokauppa.com/main.php?pat...ukset/dvdmediat
tai nierle.de:stä (nämä minun mielipiteeni, mutta olen todennut ne parhaiksi paikoiksi).
esakom
Member

2 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2006 @ 05:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa mieltä, ostat 16x Verbatimeja verkkokauppa.com:sta. (Suoratoimitus, ja ilman postikuluja!)
Mainos
_
__

_
joouni
Suspended due to non-functional email address
_
1. marraskuuta 2006 @ 06:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
8X ~8min
12X ~6.5min
16X ~6min.

Nuo ajat tietenkin riippuu hieman eri asemien välillä, yleensä LG:n asemilla täysi 16X poltto kestää noin 5.20, LiteOnilla + yleensä muillakin asemilla se kestää noin 6min. 18X menee noin 5.15 ja 20X ~5min. Eli ei tosiaan ole mitään kummempia eroja, lähinnä nuo 18X ja 20X toimivat vain markkinointi kikkana, todellista hyötyä kun tuosta muutaman sekunnin säästöstä tuskin on. Ainakin omien kokemusten mukaan 8X tai 12X nopeudella poltettaessa tuleelähespoikkeuksetta parempaa jälkeä kuin 16X:llä, eikä minulla ole niin kiire mihinkään.

Itse medioista, 8X levyt on huomattavasti paremmin tuettuja eri asemissa, kuin monet 16X levyt (varsinkin vanhemmissa asemissa). Verbatimin 16X levyt kyllä pitäs toimia melkein missä tahansa, mutta monet muut 16X levyt saattaa sitten toimia/olla toimitatta, paljolti asemasta ja sen firmwaresta riippuen. No huonoja ja hyviä levyjä löytyy jokaisesta nopeusluokasta.

Tuo jo mainittu Verkkokauppa on hyvä paikka tilata levyjä, nopea, turvallinen ja suht edullinenkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. marraskuuta 2006 @ 06:16

Aiheeseen liittyviä linkkejä
Uusimman DVD Shrinkin löydät täältä!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > miten paljon dvd-r 8x speed eroaa -16x speedistä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy