User Käyttäjä Salasana  

torstai 31.7.2025 / 15:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox viel liikaa muistia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firefox viel liikaa muistia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
_kerkko_
Suspended due to non-functional email address
_
26. lokakuuta 2006 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko mun firefoxissa joku ongelma? se tuntuu hirveen hitaalta ja vie muistia kokoajan 70 000kt -93 000kt. miten saisin että Firefox veisi vähemmän muistia?
Player_
Senior Member
_
26. lokakuuta 2006 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko asennettu teemoja ja jotain lisäpalikoita? Viekö heti selaimen käynnistyksen jälkeen tuon verran?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2006 @ 17:46

_kerkko_
_
26. lokakuuta 2006 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heti käynistyessään vie tehoja yhtä paljon. kyllä mulla on tälläinen kun Tab mix plus. Vaikuttaako se muistiin merkittävästi?
Player_
Senior Member
_
26. lokakuuta 2006 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sehän selviää helposti kokeilemalla, poistaa sen, jos ei auta niin voihan sen aina asentaa uudelleen.

Onhan uusin verio Firefoxista, 2.0 tai 1.5.0.7

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2006 @ 18:00

_kerkko_
_
27. lokakuuta 2006 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poistin tab mix plussan ja sama ongelma eli vie sitä muistia paljon.
Uusin versio firefoxista on.
sepa123
Junior Member
_
27. lokakuuta 2006 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
poista mozilla ja asenna Opera vie alle 20 000 vaikka 5 välilehteä auki
Player_
Senior Member
_
27. lokakuuta 2006 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa kokeilla poistaa Firefox ja asentaa uudelleen, ei ole normaali tuo muistin käyttö, tällä hetkellä on viisi välilehteä auki ja muistia vie n. 35000k.
Senior Member
_
27. lokakuuta 2006 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Onko mun firefoxissa joku ongelma? se tuntuu hirveen hitaalta ja vie muistia kokoajan 70 000kt -93 000kt.

Mulla sama tilanne. Muttei oo hidas.
Senior Member
_
27. lokakuuta 2006 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos haluaa itse tuota memoryä fixata:
http://www.mozilla.org/support/firefox/tips#oth_memcache
Mainos
_
__

_
_kerkko_
_
27. lokakuuta 2006 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei kiitti. Tuli eteen selain vaihto. Ihan tyytyväinen olen operaan.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox viel liikaa muistia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy