User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 10:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > saksasta tälläinen digiboxi ?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Saksasta tälläinen digiboxi ?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
ptp2
Member
_
28. lokakuuta 2006 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis katselin saksan ebaysta tälläistä digiboxia johon itse pitää ostaa kovalevy ja se pitää kiinnittää sinne sisälle. Laite on uusi ja kauppia myy näitä paljon. Tässä linkki: http://cgi.ebay.de/DVB-T-RECEIVER-AUSBAU...oQQcmdZViewItem

Voisiko tuo tuollainen suomessa toimia ja toimisiko tuollanen mitenkään ??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2006 @ 18:25

Senior Member

4 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2006 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVB-tekstityksestä ei puhuta mitään eikä laitteessa ole kortinlukijaa.
ptp2
Member
_
29. lokakuuta 2006 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en minä kortinlukijaa tarvitsekkaan, mutta tekstitykset saisi toimia näillä ilmaiskanavilla että pitäskö kysyä myyjältä toimiiko ?? Mutta siis muutenhan tuo toimisi suomessakin varmaan ihan hyvin vai että löytää kanavat ja toimii ??



Ei ole tuo englantikaan minun päässä kovin hyvin hallussa joten millä tavalla minun kannattaisi sitä kysyä myyjältä ??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2006 @ 10:02

Mainos
_
__
 
_
Senior Member

4 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2006 @ 03:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuskin myyjä osaa vastata että toimiiko DVB-tekstitys kun Saksassa ohjelmat pääosin dubataan ja ne harvat missä tekstitys on poltetaan kuvaan.

Ihan käytännön vinkkinä että vaikka nyt tuntuisi ettet maksukanavia ole tilaamassa niin kannattaa kuitenkin varautua että jotain mielenkiintoista voi tulla tulevaisuudessa ja sitten harmittaa kun pitäisi boksi vaihtaa, varsinkin kun analogisten lähetysten päätyttyä myös antennijakeluun on tulossa uusia kanavia...
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > saksasta tälläinen digiboxi ?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy