User Käyttäjä Salasana  

lauantai 2.8.2025 / 01:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > koneen seuranta softa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
koneen seuranta softa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Yuza81
Account closed as per user's own request
_
4. marraskuuta 2006 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs,millä ohjelmalla voi nähdä koneesta,et mitä sillä on tehy.millä sivuilla surffailtu ja mitä tiedostoja katseltu tai mitä puhuttu esim mesessä? muistan et sellanen softa on mut ei mitään hajua nimestä ym :(

olisin kiitollinen jos joku tietää :) ja kun ei oikeen aut lähtee googlettaa,kun ei hajuakaan hakusanoista :D

kiits jo etukäteen :)

hp pavilion t549.fi
AMD athlon xp 3000+1024 ram
nvidia geforce fx 5500
Voltaren
Senior Member
_
4. marraskuuta 2006 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yks tollainen vakoilijan unelmasofta ois Perfect Keylogger.
Yuza81
Account closed as per user's own request
_
4. marraskuuta 2006 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
etin siis lähinnä sellasta softaa,jolla sais selville,et missä mun koneella on käyty ym,kun olin pois,niin joku kotihakkeri(siis kaveri) oli käyny sekottelee juttuja,niin pitäs nähdä sen liikkeet ym :) et mä niinkun vakoilisin itteeni :D

hp pavilion t549.fi
AMD athlon xp 3000+1024 ram
nvidia geforce fx 5500
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > koneen seuranta softa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy