Gears of War
|
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
8. marraskuuta 2006 @ 06:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moderator
5 tuotearviota
|
8. marraskuuta 2006 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo peli kyllä näyttää hyvälle ja arvosteluissa on hehkutettu jokaista ominaisuutta. Itsellä on vähän mielipiteet jakautunut, sillä ekan trailerin perusteella peli vaikutti erittäin hyvälle mutta vähitellen kiinnostus lopahti. Nyt on taas alkanu kiinnostaa. Kun olette pelinne saaneet niin kertokaan vähän tunnelmasta yms.
EDIT: Pitää kuitenkin muistaa että epäilin Oblivionia kans mutta se osottautui erittäin loistavaksi peliksi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2006 @ 12:01
|
Member
|
9. marraskuuta 2006 @ 15:14 |
Linkki tähän viestiin
|
olen hakannut pari päivää... ihan sika hyvä peli!!!
-petu-
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
9. marraskuuta 2006 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
olen hakannut pari päivää... ihan sika hyvä peli!!!
Eihän tuo vielä Suomessa ole levityksessä? Ainakaan maahantuoja ei ole kopioita vielä saanut. Ensi perjantaiksi on virallinen julkaisupäivä. Siihen asti pitäisi keksiä tekemistä, on tällä hetkellä ennakkotilauksessa GoW ja tony hawk's project 8, eikä ole muita pelejä kuin oblivion ja dead rising (joista molemmista jo 1000 achievementtiä kerätty, ja muutenkin koluttu läpi). Pitänee pelailla arcaden pelejä siihen asti että jompi kumpi tulee.
|
Member
|
10. marraskuuta 2006 @ 10:01 |
Linkki tähän viestiin
|
tony 8 on aivan loistava myös :)
-ne odottaa ketkä jaksaa-
-petu-
|
Allianz
Newbie
|
15. marraskuuta 2006 @ 18:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: [quote]
Eihän tuo vielä Suomessa ole levityksessä? Ainakaan maahantuoja ei ole kopioita vielä saanut. Ensi perjantaiksi on virallinen julkaisupäivä. Siihen asti pitäisi keksiä tekemistä, on tällä hetkellä ennakkotilauksessa GoW ja tony hawk's project 8, eikä ole muita pelejä kuin oblivion ja dead rising (joista molemmista jo 1000 achievementtiä kerätty, ja muutenkin koluttu läpi). Pitänee pelailla arcaden pelejä siihen asti että jompi kumpi tulee.
Pitääkö pelin olla suomessa levityksessä, että sitä voisi pelata?
Itse olen ainankin koko viime viikonlopun pelaillut sormet verillä ja täytyy kyllä sanoa, että todella hyvä peli. Varsinkin co-operative on loistavin sitten halojen.
|
GrAzY
Suspended due to non-functional email address
|
15. marraskuuta 2006 @ 19:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Kertokaa jotain pelistä jos ootte pelannut?? Mitä Hyvää/huonoa?
|
Member
1 tuotearvio
|
18. marraskuuta 2006 @ 12:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Kertokaa jotain pelistä jos ootte pelannut?? Mitä Hyvää/huonoa?
Sainpahan ostettua tuon vaikka monesta paikasta olikin jo loppunut. On muuten todella TODELLA hyvännäköinen peli. GoW pyörii myös sulavasti eikä nyi niinkuin jokin huonommin ohjelmoitu tuotos voisi tehdä.
Sisällöstä en vielä hirveästi pysty kertomaan, koska olen kokeillut vain vähän yksinpelipuolta, mutta ihan perusräiskinnältä vaikuttaa. Tekoäly tuntuisi tosin olevan melko hyvä sekä omilla että vastustajan ukoilla.
Moninpeliä pitää ruveta kokeilemaan, kunhan tässä kerkeäisi pelailemaan vähän enemmän. Kerron siitä sitten myöhemmin lisää. Hyvältä peliltä vaikuttaa ainakin tässä vaiheessa.
*EDIT* typoja
A Proud tech junkie (vaimo vaan ei tykkää ;) )
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. marraskuuta 2006 @ 12:41
|
SexBuddy
Junior Member
|
5. joulukuuta 2006 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
gears of war on todella hyvä ite pelasin 26 tunnissa läpi eli kannattaa ottaa nyt pelaan hardcorella eli ostakaa ihmeessä ette pety
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
5. joulukuuta 2006 @ 15:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kannattaa aloittaa hardcorella, se vastaa muissa peleissä "normal" vaikeustasoa. Tuon casualin pääsee älyttömän nopeasti läpi ilman ongelmia.
|
hookback
Junior Member
|
16. joulukuuta 2006 @ 10:12 |
Linkki tähän viestiin
|
ei ollu kyllä mun makuun toi peli. Hyvät grafiikat ja siisti tunnelma mut en tykänny.
Olen varmaan ainoo ku näin sanoo.vai?
Täytyy koittaa joku päivä vielä uudestaan jos vaikka jäis koukkuun.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
16. joulukuuta 2006 @ 10:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Nythän tämä peli on myynyt yli 2miljoonaa kappaletta. Se on kyllä aika kunnioitettava määrä.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
16. joulukuuta 2006 @ 20:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, tarkoittaa sitä, että joka neljännellä xbox 360 omistajalta löytyy gears of war. On kyllä loisto peli, insanella mukavan haastava, ja kun se on läpi niin nettipelissä on loputtomasti haasteita.
|
janikosk
Junior Member
|
18. joulukuuta 2006 @ 00:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Aivan sairaan hyvä peli ja nätti kuin mikä!!! Ensin pelasin veljen kanssa 2 pelinä(coop)läpi sen ja sit yksin.Nykyään taon sitä sitten livessä, että koukussa ollaan. :)
|
hookback
Junior Member
|
23. joulukuuta 2006 @ 13:25 |
Linkki tähän viestiin
|
jep. ja nyt mäkin oon koukussa:)
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
23. joulukuuta 2006 @ 13:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Jostain kilpailusta tuli toi peli voitettua, harmi että on boxi hajalla niin ei oo päässy vielä testaan =)
|
Oscar_X
Senior Member
3 tuotearviota
|
23. joulukuuta 2006 @ 15:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Onkohan PC:lle tulossa?
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
23. joulukuuta 2006 @ 19:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Onkohan PC:lle tulossa?
On ollut sellaisia huhuja, mutta kaikki on ainakin tähän mennessä kiistetty.
Ihan muuten vaan mainintana, että jos kiinnostaa haastaa minua GoW:ssa, niin gamertag on tuossa signaturessa ;)
|
Wolfigy
Junior Member
|
25. joulukuuta 2006 @ 06:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun ostin Xbox 360 + Gears of War Pelin nii en ole muuta tehnykkään kuin pelanut sitä. Alotin pelin HARDCORE vaikeusasteella ja peli oli todella vaikea aluksi mutta nyt peli on helpontunut kun osaa pelata. Ongelmana on se että jos pelaa hardcorella läpi nii peli on älyttömän pitkä. Moninpeli on aivan mahtava varsinki COOP livessä + MIKKI. En ymmärrä niitä jotkä haukkuu tätä peliä huonoksi sillä tämä on mahtava peli!
|
Alterdu
|
25. joulukuuta 2006 @ 07:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaverin kanssa hakatiin GOFWia tossa pari päivää.. ei se nyt nii erikoinen ollut , ainaakaan yksinpelinä ei sitä niinkään jaksa , ok peli, mutta olen sitä mieltä että parempiakin räiskintöjä löytyy..
INTEL CD E6300|ASUS NVIDIA EN9600GT 512MB|4GB A-DATA VITESTA 800MHZ|ACER 22WIDE|SB-EXTREME MUSIC|MSI NEO P965|WINXP|BMW323i|PS2|PIONEER 12"/60L
|
illii
Newbie
|
29. joulukuuta 2006 @ 23:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan hyvä peli on, juu... Jouluaattona tuli ja nyt pariin päivään en ole pelaillut, mutta siihen Act 2:n ensimmäiseen (onko niitä enemmän?) ajelukohtaukseen asti pelasin. Kuolin kerran ajamisen aikana enkä nyt ole vielä jaksanut yrittää, kun tuo CoD3:n pelaaminen vie kaiken ajan.
www.invalidmob.com - powered by www.coolputer.fi
|
lastman
|
30. joulukuuta 2006 @ 11:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Paras peli mitä xbox360 on tullut, ja toivottavasti tulee kakkos osa.
Olen mopo.
|
hookback
Junior Member
|
30. joulukuuta 2006 @ 13:38 |
Linkki tähän viestiin
|
juu läpi tuli pelattua. On kyllä todella lyhkänen peli.siitä suuret miinukset.
Toivottavasti saadaan jatkoa tälle pelille. tosi hyvä peli.
|
Newbie
|
22. tammikuuta 2007 @ 12:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo on kyllä boxin parhaita pelejä. Peli on kyllä suht lyhykäinen mutta livessä sitä tekemistä riittää senkin puolesta ;)
ASUS P5Q SE2 | Intel Core2Duo E8400 3GHz | 2x1Gt DDR II 800 MHz Kingston | Asus HD 4850 512Mt | Seagate 500GB | Antec Sonata III | Razer Deathadder | Logitech Classic Keyboard 200 |
|
Mainos
|
|
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
22. tammikuuta 2007 @ 13:01 |
Linkki tähän viestiin
|
3 miljoonaa gowia myyty, eli eiköhän jatkoa tule :) Tällä hetkellä puuttuu ainoastaan 10000 online tappoa achievementeista, 3000:ssa mennään :p
|