User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 06:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelmia sähköpostin kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia sähköpostin kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
QoE
Newbie
_
11. marraskuuta 2006 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilisillasta lähtien en ole päässyt koneellani ollenkaan suomalaisen yliopistoni sähköpostiin. Kun yritän sivulle, näyttöön tulee ilmoitus (Mozilla Firefox-selaimella) "The connection was interrupted" jne. Tänään huomasin, etten pääse kirjautumaan Hotmailiinkaan. Pääsen kyllä näppäilemään tunnukseni, mutta sen jälkeen tulee taas "The connection..." Kokeilin sitten huvikseen päästä toisen suomalaisen yliopiston sähköpostiin, mutta en päässyt siinäkään edes aloitussivulle. Opiskelen tällä hetkellä Ranskassa eikä minulla ole ongelmia ranskalaisen yliopiston sähköpostin kanssa. Joten missä on vika?
liikeri
Senior Member
_
11. marraskuuta 2006 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaikea kyllä ihan näin suorilta sanoa varmaa syytä ongelmaan. mutta uskoisin kyllä että se johtuu operaattorin systeemeistä. ainakin vastaavaan ongelmaan olen törmännyt kotimaassa kun toisen operaattorin dns tunkee ittensä väkisin läpi (olen 100% varma että tämä on ongelma meillä). ongelma voisi olla siinä
QoE
Newbie
_
12. marraskuuta 2006 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voinko tehdä jotain asian korjaamiseksi?
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2006 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.megaproxy.com/freesurf/
tuon avulla voi kokeilla aluksi. Jos tuon kautta toimii, niin jokin tod näk blokkaa noita yhteyksiä. Myös toista välityspalvelinta voi kokeilla selaimessa tai ilman välityspalvelinta.
QoE
Newbie
_
12. marraskuuta 2006 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Megaproxysta ei ainakaan ollut mitään apua. Jotain yritin tehdä välityspalvelimellekin, mutta koska en ole kovin hyvä tietokoneiden kanssa, en tiedä teinkö oikeita juttuja... Joka tapauksessa siitäkään ei ollut hyötyä. Onko mitään muuta mitä voisin tehdä?
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2006 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vika voi tietenkin olla myös itse selaimessa tai jossain internet tietoturvaohjelmassa.
EDIT:
Toista selainta kannattaa siis kokeilla aluksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2006 @ 13:32

Mainos
_
__

_
QoE
Newbie
_
13. marraskuuta 2006 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos avusta. Sähköposti alkoi tänään iltapäivällä taas toimia ihan normaalisti. En kyllä tiedä, missä oli vika. Itse en tosiaan mitään korjauksia tehnyt.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelmia sähköpostin kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy