User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.4.2026 / 10:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > kuva telkkariin selkeänä. apua?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuva telkkariin selkeänä. apua?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
12. marraskuuta 2006 @ 05:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli moi.

Mul on semmonen ongelma että yritän saada tietokoneelt kuvaa telkkariin mutta se on epä selvä.. tai semmonen että tekstistä ei saa selvää... olen kokeillut vaihdella resoluutioita ja hertzejä mutta eivät ole tuottaneet haluttua tulosta.. telkkari on ihan normi kuvaputki paska mutta ei mikään kovinkaan vanha..? mitä mun pitäisi tehdä?? auttakaaaaaa!
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2006 @ 05:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564
- tuolla miten se viilataan kuntoon.

Mutta jos ymmärsin oikein, niin vastaus on ei mitenkään.
Videot näkyy ihan hyvin?

Junior Member
_
14. marraskuuta 2006 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sillon ku kokeilen kattoo videoo ni tuli vaan musta ruutu eikä se toistanu sitä.. joo oon katellu tota ohjetta mun en tiiä ymmärsinkö siitä mitään.. mutta kokeilen kiitos vaan.. vai voiko se johtua ihan vaan siitä että telkkarina toimii kuvaputkellinen?
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2006 @ 05:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Perus TV:llä ei saa tarkkaa tekstiä ulos samoja fonttikokoja käyttäen kuin tavallisessa monitorissa.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > kuva telkkariin selkeänä. apua?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy