Ongelmia koneen kasaamisen kanssa.
|
|
baari79
Newbie
|
12. marraskuuta 2006 @ 12:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei. Ostin koneeni osina 10.11.06 ja emme saaneet sitä toimimaan millään vaikka kumpikin meistä koneita jotenkuten osaa kasata.
Ongelmana oli lähinnä se että kone ei yksinkertaisesti´lähtenyt käyntiin, valo saattoi välähtää ja prossun tuuletin vähän liikahtaa ja sit kone olikin jo pimeenä? mistä toi vois johtua? koitimme laittaa kaikki johdot emolevyn oppaan mukaan.Onko kellään mitään neuvoa...oon epätoivoinen. Joka vinkin otan mielellään vastaan.
Osat jotka ostin olivat geforce7900GTO, intel 6400, asrockin emolevy. seagate320gb, antecin sonata kotelo 450w powerilla.
arto
|
baari79
Newbie
|
12. marraskuuta 2006 @ 13:06 |
Linkki tähän viestiin
|
ai niin...lisään vielä edelliseen että trancendin 1gigan muisti oli myös mukana paketissa.
arto
|
AfterDawn Addict
|
12. marraskuuta 2006 @ 13:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Käy vielä lävitse kaikki johtojen kiinnitykset + muistit + prossu + prossutuuletin + näyttiskortti ym, siellä on varmaankin joku osa löysällä,sekä näyttiksen + emon lisävirtaliittimet paikallaan,kiintolevyjen ja romppuasemien idekaapelit,sekä etupaneelissa olevan emoon menevän virtakatkaisijan piuhat oikeissa pinneissä ja oikein päin,lähteekö poweri päälle,kun käynnistät koneen.Koita myös muistipalikkaa toisessa paikassa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. marraskuuta 2006 @ 13:14
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
12. marraskuuta 2006 @ 16:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Voipi myös olla emo tai poweri valmiiksi rikki.
|
pietu_red
Member
1 tuotearvio
|
12. marraskuuta 2006 @ 16:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Kerran käynyt niin (kaverilla) että kotelossa olevia valmiita kiinnitystappeja oli liiän tiheään, jolloin emo oikosulussa kun rauta ottaa kiinni emoon, jolloin emo välittömästi sammuttaa itsensä.
C2D E6400 @ 2133mhz + Xigmatek HDT, P5Q PRO, Kingston Hyper-X 4GB 1066mhz, ATI Radeon HD 4770, Antec NSK6500 + NeoHE 430w
|
Senior Member
|
12. marraskuuta 2006 @ 18:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile käynnistää ilman kovalevyä / optisia asemia / näytönohjainta (jos löytyy ingegroitu)
Virtalähde, tai periaatteessa mikä tahansa osa voi olla rikki. Toisen virtalähteen kokeilua kannattaa kuitenkin kokeilla. Olen kuullut hieman juttua tuosta Sonatan powerista, tuppaa olemaan turhan monia rikkinäisiä / viallisia. Isoveljelläkin tuollainen eikä se toimi ongelmitta.
E: Psst, pietu_red, vaikka ei ole minun asiani huomauttaa niin kannattaa poistaa / pienentää tuo kuva sigussasi, säännöt sanovat että 50kb on maksimi. Itselläni oli samantyylinen ja siitä jo huomautettiin.
"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. marraskuuta 2006 @ 18:33
|
baari79
Newbie
|
13. marraskuuta 2006 @ 06:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kiitos vastauksistanne. Mutta löytyi vika virtakynällä. Virtaa tulee virtapiuhaan asti mutta ei tule mitään ulos powerista, joten oletan että se on ollut rikki jo paketista tullessaan tai sitten oon jotenkin saanu sen sählättyä itse riikki jos se on mahdollista?
Harmittaa vaan se että mulle sanottiin että vaiha sen sisältä sulake, no kun oli avannu sen virtalähteen niin sieltä ei löytynyt edes sulaketta? Ja siihen meni virtalähteen takuukin :(
Onko mitään hyviä ideoita? pelottaa vaan sit ostaa uus virtalähde JOS olen saanu ite ton edellisen käräytettyä.
arto
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
14. marraskuuta 2006 @ 10:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
  |
|
Rutto
Suspended due to non-functional email address
|
14. marraskuuta 2006 @ 11:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm katsokaa, että ette ruuvanneet emolevyä kiinni siihen runkoon. Tiedän erään, joka teki sen ja powerihan siinä onneksi vain hajosi.
Mitähän tähän nyt sanoisi :)
|