User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 13:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mani admin plugin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mani admin plugin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pioneer89
Newbie
_
13. marraskuuta 2006 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uudet kura päivitykset ovat vaikeentaneet taas tämänkin asentamista...
eli mani admin plugin ei pelitä, asensin source dedicated serverin uudestaan ja latasin uusimmat admin pluginit mutta kun pindaan jonkun näppäimen admin menu näppäimeksi niin consoleen tulee teksti "unknow command admin" eli koko paska ei tunnu edes tunnistavan että mani adminit on asennettu...
siis, latasin pluginit, laitoin ne täysin oikeeseen paikkaan lisäsin mun steam id:een adminlistaan... mutta ei vaan tunnu tunnistavan koko admin plugineita :( itku täs tulee ku steam pilaa aina kaiken taivaallisen uusilla paska päivityksillään...

osaisiko joku auttaa.

EDIT: tiedän että aiheesta on paljon keskusteluita mutta ne on jo vanhoja joissa ei ole otettu huomioon nykyisiä päivityksiä

Joni Kettunen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2006 @ 18:21

Maakka2
Suspended due to non-functional email address
_
25. joulukuuta 2006 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli sama ongelma. sun pitää laittaa server.cfg tiedostoon: bind "F12" "admin" ja sit mun console tunnisti käskyn mutta ei muuten pelitä mulla.. :) mulla on tiedostoisssa vikaa.
Tomi27
Newbie
_
26. joulukuuta 2006 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni oli sama ongelma, mutta sen sain pelittämään tekemällä serverin ja sen jälkeen kirjoittaa consoleen "plugin_load ../cstrike/addons/mani_admin_plugin " niin sen pitäisi ladata plugin ja itselläni ainakin toimii näin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > mani admin plugin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy