Mikä DC:sta?
|
|
TheMaster
Newbie
|
15. heinäkuuta 2003 @ 18:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä versio DC:sta kannattaa ottaa, kun on tavallinen DC, DC++, oDC ja vaikka mitä.
|
Moderator
|
15. heinäkuuta 2003 @ 19:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. heinäkuuta 2003 @ 19:11
|
TheMaster
Newbie
|
15. heinäkuuta 2003 @ 20:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi juuri DC++? Mitä vikaa DC ja oDC:ssä on?
|
Moderator
|
15. heinäkuuta 2003 @ 20:23 |
Linkki tähän viestiin
|
DC:llä pääset vain yhelle hubille kerrallaan ja se on muutenkin karsitumpi versio, oDC:tä ei olla kehitelty lähellekkään yhtäpitkälle kuin DC++.
|
jylppy85
Member
|
15. heinäkuuta 2003 @ 21:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Mutta pakkosanoa että itse olen pitkänlinjan dc käyttäjä yleinsä sillä dc++ on niin monet kerran bugittanut paskaa niskaan että meinannut taju lähteä... kannattaa kokeilla kaikkia sillä itsehän sen mukavimman tiedät kun kokeilet.
|
Moderator
|
16. heinäkuuta 2003 @ 02:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten sulla on bugittanu ?
Mulla ei oo haittaavia bugeja ilmenny sitten 1.44 vai mikäköhän oli.
|
TheMaster
Newbie
|
16. heinäkuuta 2003 @ 06:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaako ladata toi DC++ tuolta finx.org -sivulta vai DC++ omilta kotisivuilta? Kun tuolla finx.org -sivulla lukee et sieltä voi ladata suomenkielisen DC++.
|
jylppy85
Member
|
16. heinäkuuta 2003 @ 08:41 |
Linkki tähän viestiin
|
sama mistä sen haet kun siihen saa dc++ sivuilta sen suomenkielen paketin kuitenkin... no mulla on noi lataukset enimmäkseen vittuillut ja latausjonosta katoilee itestää tavaraa älillä.... ei tunnista käyttäjien jakomäärää eikä sitä mitä jakaa...
|
torngark
Senior Member
|
16. heinäkuuta 2003 @ 09:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Sanon vaan että pyh;) oDC on ehdottomasti parempi kuin dc++ ja ohjeet voit lukaista vaikka tuolta http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/41405 ja samalla voit lukea mitä oDC:ssä on parempaa kuin DC++ ohjelmassa.
Pelkkä DC on kuollut ja kuopattu koska hubeille pääsy on vaikee kun ne eivät hyväksy kuin DC++.
|
eki.koo
Suspended due to non-functional email address
|
16. heinäkuuta 2003 @ 15:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä minäkin käännyn siihen dc++.
dc ja odc ovat sellaisia ohjelmia mitkä
blokataan välittömasti joillakin paremmilla hubeilla.
|
torngark
Senior Member
|
17. heinäkuuta 2003 @ 09:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei kyllä ole koskaan tullut vastaan sellaista tilannetta että oDC:n takia olis potkittu pois hubilta.
kaikille suomalaisille hubeille pääsee esim Finlanders ym
|
69theye
|
17. heinäkuuta 2003 @ 15:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kyllä se sellanen juttu on, että DC++:lla voi heittää vesilintua. Kovasti on osoittautunut bugiseksi koko softa. Se on Opera DC mikä tällä hetkellä määrää.
Ja se, joka väittää että oDC:lla lentää hubeilta pihalle, ei ole koskaan koko softaa edes käyttänyt. Tai sitten sälli on eksynyt täysin oudoille hubeille.
Tästä asiasta ei voi kiistellä.
|
Member
1 tuotearvio
|
23. heinäkuuta 2003 @ 08:10 |
Linkki tähän viestiin
|
oDC:llä ei kylläkään lennä miltään hubeilta pois ohjelman takia... Mutta nyt lähiaikoina DC++:n taso on noussut reilusti ja varsinkin dc++op 0.251 on jo parempi kuin uusin oDC(OP:n näkökulmasta katsottuna)
|
markusk
Member
|
23. heinäkuuta 2003 @ 08:24 |
Linkki tähän viestiin
|
DC++ 0.261 on osoittautunut hyväksi. Vielä kertaakaan ei ole omassa käytössä kaatunut. Käyttöliittymään on lisäksi tullut pari kätevää graafista uudistusta.
|
Timo91
Junior Member
|
31. heinäkuuta 2003 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Vivo, Tiedätkö mistä ton DC++op:n vois löytää?
|
Member
1 tuotearvio
|
31. heinäkuuta 2003 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
|
naapuri
|
31. heinäkuuta 2003 @ 19:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllähän tosta oDC:stakin saa operaattoreille sopivan. Settings -> Advanced -> User Menu Items. Sinne vaan näpyttelee hubisoftaan sopivat komennot ja ávot kaikki systeemit löytyy hiiren klikkauksen takaa :)
|
Timo91
Junior Member
|
1. elokuuta 2003 @ 06:52 |
Linkki tähän viestiin
|
naapuri, oon tehny noit ihan tavalliseen DC++:saan.
Kiitos Vivo.
|
Mainos
|
|
|
Member
1 tuotearvio
|
1. elokuuta 2003 @ 15:50 |
Linkki tähän viestiin
|
:) Olen itsekin viritellyt noita komentoja, mutta toi on paljon vaivattomampi vaihtoehto... noita juttuja voi kai lisäillä kaikissa muissa dc versiossa paitsi originaalissa dc:ssä
|