Rev Connect 0.674
|
|
damned69
Member
|
16. marraskuuta 2006 @ 19:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli onko jokin mikä rajoittaa tässä kaistaa, kun sain kasimegasen yhteyden ja silti ei tule tavaraa niin kuin pitäisi.. eli kun kaista nousi niin toimi mutta seuraavana aamuna ei enää tullut.. netin nopeustestit näyttää normi kaistaa mutta ei saa ulos dc:ltä? ja varma tieto ett ätulidi nopeempaa mutta jossain on tukos.. päätelaite on toi telewell ea510 V3.. meinaakohan se jotain kun on DC++ kahdet asetukset tuolla laatikossa, kun kaski konetta, mutta toinen ainoastaan verkossa joskus ja jouluna?
Kiitoksia jo etukäteen jos vaan joku osaa auttaa..
|
Member
|
16. marraskuuta 2006 @ 21:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis jos nopeustestit antaa kaistalle oiket lukemat niin tuskin mitään vikaa on. Dcllä tai edes Revconnectilla ei saa tavaraa aina kaistan täydeltä, kuten ei kyllä millään muullakaan ohjelmalla. Minkälaisia nopeudet sitten ovat nyt jos tukosta epäilet?
|
damned69
Member
|
17. marraskuuta 2006 @ 05:17 |
Linkki tähän viestiin
|
jossain vaiheessa oli että 47 käyttäjää, ja nopeus oli sellanen reilu kaksikymmentä.... no mutta toivotaan että alkaa toimimaan kunnolla..
|
rillix
Senior Member
|
17. marraskuuta 2006 @ 07:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Jospa luopuisit tuosta kököstä aloittelijoille tarkoitetusta Rev Connect ohjelmasta ja asentaisit koneeseen DC++ ohjelman. Sillä etsit käyttäjän jolta saat ladattua tiedoston nopeasti eli 500-800 kt/s.
Reitittimessä pitää olla DC:n kahdet asetukset jos siihen on joskus kytkettynä kaksi konetta eli esim portit 1411 ja 1412, ja koneiden sisäverkon IP-osoitteet.
|
Member
|
17. marraskuuta 2006 @ 08:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt täytyy kyllä kysyä että millä perusteella Rev Connect on kökkö ja aloittelijoille? Saahan sillä helpommin ja nopeammin tiedoston ladattua, mutta en kyllä näe sitä mitenkään huonona asiana. Itse olen ainakin täysin kyllästynyt DCllä lataamaan, kun suuri osa käyttäjistä katkoo lataukset jossain vaiheessa. Jos kerralla tulee esim. kymmeneltä ihmiseltä samaa tiedostoa niin tuolla ei ole väliä, ja lataus on suoritettu huomattavasti nopeammin ennen kuin kukaan edes kerkiää katkoa.
|
rillix
Senior Member
|
17. marraskuuta 2006 @ 09:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeilin pari viikkoa sitten Rev Connectia, sillä tuli vain paljon hitaita latauksia usealta käyttäjältä. Käytän mieluiten DC++ ohjelmaa jolla voi valita käyttäjän jolta saa ladattua tiedoston erittäin nopeasti, tosin etsintään voi mennä tuntikin, mutta sitten tiedosto tuleekin 800 kt/s nopeudella. Rev Connect on tarkoitettu hitaille liittymille, mutta 8M-24M liittymille DC++ on paras valinta.
Käyttäjät joilla on 10M/10M tai nopeampi liittymä eivät katko yhteyksiä, vaan katkojat on aloittelijoita jotka eivät osaa rajoittaa uloslähtevää kaistaa eli toisten lataukset hidastaa huomattavasti omia latauksia. Tuossa onkin DC:n ainoa vika eli siinä ei ole uTorrentin kaltaista verkkovelhoa, jossa ekalla käynnistyksellä valitaan oikea yhteyden tyyppi, joka automaattisesti rajoittaa vähän yloslähtevää kaistaa.
|
Member
|
17. marraskuuta 2006 @ 10:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Samat hubit ja käyttäjäthän ne Dcllä ja Revconnectilla on, eli ei vika ole ohjelmassa jos käyttäjiltä tulee hitaasti. RCllä tarvitsee löytää vain muutama käyttäjä joilta tulee edes keskinkertaisesti, niin kokonaisnopeus alkaa olla jo hyvä. Ei tarvitse etsiskellä sitä yhtä luotettavaa ja hyväkaistaista käyttäjää.
|
Member
1 tuotearvio
|
17. marraskuuta 2006 @ 10:56 |
Linkki tähän viestiin
|
No joo, samat hubit kyllä näkyy hubilistassa, mutta RC:llä on pääsy kielletty joillekin hubeille. kaikki Hubownerit ei oikein kyseisestä softasta välitä.
Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

|
Member
|
17. marraskuuta 2006 @ 11:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep eihän siitä kaikki tykkää, mutta kyllä tuo revconnectin takia potkiminen on huomattavasti vähentynyt. Ehkä sitten vähän "tasokkaammilta" hubeilta saa monoa, mutta itse en kyllä ole kertaakaan saanut ihan peruskäytössä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. marraskuuta 2006 @ 11:18
|
damned69
Member
|
17. marraskuuta 2006 @ 22:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eekoo: Samat hubit ja käyttäjäthän ne Dcllä ja Revconnectilla on, eli ei vika ole ohjelmassa jos käyttäjiltä tulee hitaasti. RCllä tarvitsee löytää vain muutama käyttäjä joilta tulee edes keskinkertaisesti, niin kokonaisnopeus alkaa olla jo hyvä. Ei tarvitse etsiskellä sitä yhtä luotettavaa ja hyväkaistaista käyttäjää.
Olen tota DC++ käyttänyt niin kauan kuin se on ollut ja vaihdoin pari viikkoa aikaa revconnecttiin, olen kyllä tyytyväisempi tähän revconnectiin juuri tuon lainatun asian takia, eli ei tarvita kuin muutama käyttäj, niin alkaa jo puoli hyvin tulemaan..
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
|
18. marraskuuta 2006 @ 21:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eekoo: Jep eihän siitä kaikki tykkää, mutta kyllä tuo revconnectin takia potkiminen on huomattavasti vähentynyt. Ehkä sitten vähän "tasokkaammilta" hubeilta saa monoa, mutta itse en kyllä ole kertaakaan saanut ihan peruskäytössä.
oon huomannut et joillakin hubeilla pitää olla vähintään RC
eli enää ei tuu mistään kikkii jos käyttää RC:tä
eli normi dc on jo menneen talven lumia..mutta nostan hattua niille jotka käyttää normi dctä ;)
Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
|