Data korruptoituu..
|
|
Member
5 tuotearviota
|
17. marraskuuta 2006 @ 17:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä jos yritän kopioida tiedostoja cd/dvd levyltä niin data korruptoituu aina.. muuten käyttis yms. asentui hyvin koneelle..
Mutta yrittäessäni siirtää jotain ajureita cd:ltä paketti oli aina viallinen..
Toisella koneella levyt toimii hyvin..
Myöskään muut levyt ei toimi.. esim pelit ei asennu vaan aina ilmoittaa ettei voi kopioida.. joku harva levy kyllä toimii..
Piirisarjan ajurit olen asentanut uusimmat, mutta ei vaikutusta.
asema on uusi lg dvd polttava..
Mikähän voisi olla vikana?
Poltto toimii moitteeta myös ja kovolta toiselle siirto..
Gigabyte GA-7VA on emo ja asema LG-dvd ram.. ide väyläisiä molemmat. Kovo on 1 ja asema 2 väylässä..
HelpDesk
|
pkaksp
Moderator
|
17. marraskuuta 2006 @ 17:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Joko se asema on rikki, tai sitten viallinen muisti. Muistin voit testata boottaavalla memtest ohjelmalla -> http://www.memtest.org/
|
Member
5 tuotearviota
|
21. marraskuuta 2006 @ 06:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Avastin poistaminen käytöstä auttoi.. ?
Täytyy seuraavaksi muistit testata jos vielä sama toistuu.. ja sitten kokeilla eri asemaa..
HelpDesk
|
Hizmi
Suspended due to non-functional email address
|
22. marraskuuta 2006 @ 12:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Jup..Melko varmaan se LG DVD on kaputt! Kaverini kasautti paikallisessa liikkeessä uuden koneen ja kun aloitimme XP:tä asentamaan uusi LiteOnin polttava DVD-asema ei suostunut lukemaan edes uutta Win XP Home-levyä.
Eikä muuten lukenut mitään levyä. LiteOn vaihtoon ja alkas pelittään.
|
Player_
Senior Member
|
22. marraskuuta 2006 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hizmi: Jup..Melko varmaan se LG DVD on kaputt! Kaverini kasautti paikallisessa liikkeessä uuden koneen ja kun aloitimme XP:tä asentamaan uusi LiteOnin polttava DVD-asema ei suostunut lukemaan edes uutta Win XP Home-levyä.
Eikä muuten lukenut mitään levyä. LiteOn vaihtoon ja alkas pelittään.
Aina yhtä hauska lukea että "tutunsiskonkaimanveljentyttärellä hajosi juuri saman valmistajan laite tai oli rikki jo uutena, älkää kukaan siis ostako enää ikinä mitään tämän valmistajan tuotteita".
Itse töissä ATK-liikkeessä ja jos tuolla periaatteella pitäisi elää, en voisi kasata oikeastaan yhtään mitään koneita tai ostaa mitään osia, sillä melko paljon on omakohtaista kokemusta rikkinäisistä laitteista. Suosittelen hieman seuraamaan kyseistä valmistajaa ja sitä mallia, mikä on hajonnut, eikä yleistämään heti koko valmistajan tuotantoa huonoksi. LG:n laitteet olen ainakin itse huomannut aivan hyviksi. Joka valmistajalla on niitä virheellisiä tuotteita.
|
Hizmi
|
22. marraskuuta 2006 @ 18:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Player_: Ei tää ollut tarkoitettu mitenkään ketään -eikä mitään laitemerkkiä..eikä valmistajaa...eikä kasaajaa..eikä ketään muutakaan vastaan Se vaan oli toteamus. Sorry jos meni 10 A
|
Player_
Senior Member
|
22. marraskuuta 2006 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hizmi: Player_: Ei tää ollut tarkoitettu mitenkään ketään -eikä mitään laitemerkkiä..eikä valmistajaa...eikä kasaajaa..eikä ketään muutakaan vastaan Se vaan oli toteamus. Sorry jos meni 10 A
Joo, no taisin myös itse sortua tuohon pahaiseen yleistämiseen kun nivoin myös ihmiset samaan yleistäjänippuun ;) Mutta melko yleistä tuollainen yleistäminen valitettavasti on ja tästä syystä jotkut eivät sitten millään suostu ostamaan tietyn valmistajan laitteita kun joku on joskus sanonut että on ollut rikkinäinen. Eli pahoittelen, jos meni hieman henkilökohtaiseksi, ei ollut tarkoitus.
|
Hizmi
|
22. marraskuuta 2006 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Jeppales! En oo oikeestaan ikinä kuunnellut minkäänvaltakunnan testejä- ja\ tai lehtijuttuja laitteita ostaessani. Tietenkin jotain näytönohjainta ostaessa on otettava järki käteen jo senkin takia, että sattuupiko se sopimaan ostamaani emoon. Jos satun Sinun liikkeeseesi, myytkö minulle juuri sen oikean?
|
Mainos
|
  |
|
Player_
Senior Member
|
22. marraskuuta 2006 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Tietoa kyllä löytyy kohtalaisesti, en tietenkään voi asiakkaan puolesta päättää mitä haluavat ostaa mutta voin kertoa omia kokemuksia, yleisiä käsityksiä ja testituloksia, mutta valinta on loppujen lopuksi asiakkaan. Ja todella huonoa palvelua, jos liike myy yhteenkäymättömiä laitteita.
Oma mielipiteeni on että on myös myyjän vastuulla ottaa edes sen verran selvää että tietääkö asiakas atk-laittesta edes sen vertaa että tietää mitä ostaa ja mihin käyttötarkoitukseen ja tämän perusteella suosittelee laitteita.
Mutta nyt menee pahasti offtopiciksi.
|