User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 08:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kumpi parempi pelihiiri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kumpi parempi pelihiiri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
17. marraskuuta 2006 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kumpi on parempi pelihiiri: Logitech g5 vai razer copperhead?
onko jollain kokemusta edellämainituista hiiristä, tai oletko lukenut jotain arvosteluja?
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
17. marraskuuta 2006 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu kätesi koosta. G5:ssa olisi lisäpainoja ja onko siinä sitten enemmän nappeja, vai onko razerissa saman verran, sitä en tiedä. g5 jos on iso käsi, ja siinä on vieläpä erinomainen muotoilu. Sama DPI ym. molemmissa kyllä on. Valitsisin hiiren tässä tapauksessa sen mukaan, kumpi vaan tuntuu kädessä paremmalta

Senior Member

1 tuotearvio
_
17. marraskuuta 2006 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja jollen ole väärässä niin tuo razer passaa sekä oikea- ja vasenkätisille. Kun taas osa noista logitecheistä passaa vaan oikeaan käteen. Eli jos olet vasenkätinen niin kannattaa tuo razer ostaa.

lol
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
17. marraskuuta 2006 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh, olen vasenkätinen, ja olen aina käyttänyt hiirtä oikealla kädellä. ja toimii hyvin. :D Luulen, että suurin osa vasenkätisistä tietokoneen käyttäjistä käyttää hiirtä oikealla kädellä.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. marraskuuta 2006 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin se voi olla. Olen silti nähnyt ihmisiä ketkä käyttävät sitä vasemmalla kädellä.

lol
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
18. marraskuuta 2006 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä en. Tai olen varmaan nähnyt ihmisiä, jotka käyttävät hiirtä vasemmalla kädellä, mutten ole nähnyt kun he käyttävät hiirtä vasemmalla kädellä. Joku tutkimus olisi hyvä.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kumpi parempi pelihiiri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy