Counter Strike Source
|
|
Member
|
22. marraskuuta 2006 @ 14:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Semmosta kysyisin, että kun kaveri osti ton css:n ja sitten se erehty xiittaamaan, joka johti banneihin. Eli se tarvii uuden CD - Keyn. Saako sen pelkän CD - Keyn ostettua jostain vai pitääkö sen ostaa kokonaan uus peli, että pääsee taas VAC servuille?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2006 @ 14:41
|
TheLucky
Senior Member
4 tuotearviota
|
22. marraskuuta 2006 @ 15:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Voi voi, kaveri parka. Mitäs meni xiittaamaan. Ikävä kyllä sen pitää marssia kauppaan ja ostaa uusi Sorsa. Kerran xiittari, aina xiittari.
|
Senior Member
|
22. marraskuuta 2006 @ 15:53 |
Linkki tähän viestiin
|
voihan se liittyä näille "insecure" palvelimille, eli palvelimille jossa ei VAC ole päällä.
Kaupasta saa uuden pelin cd-keyineen. Muistaa sitten tehdä uuden steam-tilin uutta cd-keytä varten.. Jos se liittää sen uuden CD-keyn tuohon wanhaan tiliin niin sinne meni se ostos, wanha tili on bannattu ja bannattuna se pysyy.
It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.
|
AfterDawn Addict
|
23. marraskuuta 2006 @ 06:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo ei vac servoille voi mennä vielä pelaamaan.
Mutta xiittaus kannattaa aina eikö....=)
N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
|
Member
|
27. marraskuuta 2006 @ 16:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Ehdottomasti...
|
Awprow
Newbie
|
28. marraskuuta 2006 @ 04:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen henkilökohtaisesti koodannut Sourcessa noin 2 vuotta, eli koko ajan. Pari kertaa olen jäänyt kiinni, mutta silloin vain huijaan joltain tutultani sen Steam accountin ja pelaan sillä. Koita tehdä samoin.
|
AfterDawn Addict
|
28. marraskuuta 2006 @ 04:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Awprow: Olen henkilökohtaisesti koodannut Sourcessa noin 2 vuotta, eli koko ajan. Pari kertaa olen jäänyt kiinni, mutta silloin vain huijaan joltain tutultani sen Steam accountin ja pelaan sillä. Koita tehdä samoin.
Sulla on varmaan paljon hyviä kavereita. Koodaamisella varmaan tarkoitat sitä että otat jonkun speedhack ohjelman ja aimbotin netistä ja menet pilaamaan muiden peli ilon. Tuollaisilta ihmisiltä pitäisi ottaa tietokone pois.
N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
|
olli94
Suspended permanently
|
28. marraskuuta 2006 @ 14:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Huijjaaminen on joka pelissä kaiken a ja o!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Mainos
|
  |
|
TheLucky
Senior Member
4 tuotearviota
|
28. marraskuuta 2006 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
ei ei ei näin.... ei todellakaan! Cheaterit joutakoon roskikseen, ne ei vaan osaa pelata jotka cheataa. Esim. minä oli ihan pa**a kun alotin sorsan mutta nyt olen parempi kuin kaksi vuotta sitten. 2 vuotta sitten statit oli: 1/10. Nyt ne on: 21/2. Heh heh, skilliä löytyy. (BTW, jos näätte tälläsen nimen Skilling Man [Fin] sanokaa ihmeessä moi, kyllä mä morjenstaan) Että harjotsu tekee mestari, ei mikää xiitti.
|