User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 16:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > komponentti piuha kyssäri?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Komponentti piuha kyssäri?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tarez
Member
_
24. marraskuuta 2006 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on LG:n 9900 DVD playeri ja Samsungin 32" LCD TV ja kummatkin on varustettu komponentti liitännällä.

Kertokaahan mulle tyhmälle maalaispojalle, miten on tarviiko tuo komponentti signaalin siirto jonkin erikois kaapelin?
Vai käykö hätätapauksessa tavallinen RCA piuha plus tämmöinen keltainen video RCA?

Mun mielestä nuo näyttää ihan tavallisilta RCA liittimiltä nuo komponenttiliittimekin... :O
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2006 @ 02:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käy, se vain on häiriö alttiimpi.
Edit: ja pituus, n. 2m<< .

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. marraskuuta 2006 @ 03:17

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > komponentti piuha kyssäri?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy