User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 00:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > abit nf7 nvidia nforce2 socket a atx
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Abit NF7 NVIDIA NFORCE2 Socket A ATX
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
_zippo_
Newbie
_
26. marraskuuta 2006 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Olisko kellään tarjota kyseiseen emolevyyn sopivaa ja HYVÄÄ kiintolevyä.

En ole viime aikoina seurannu markkinoita, joten en tiedä mikä on tähän aikaan hyvää tavaraa ja tuohon sopiva.

Koko pitäisi olla 320gb tai isompi ja tietenki luotettava käytössä.

Ei enään SAMSUNGIA, edellinen oli ja hajos n. 2,5v

Yst. Terv. Jaakko(kiitos etukäteen..)
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
26. marraskuuta 2006 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos haluat uuden niin tässä olisi 1...
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/41954

joku voisi vielä tarkistaa sopivuuden koska olen perillä 100%:sesti perillä vain noista sata ja sata2 kovoista... =)

_zippo_
Newbie
_
26. marraskuuta 2006 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei.

Lisäystä tuohon.

Kahta vaihtoehtoa olen kattonut, kumpi parempi vai jokin muu?

SEAGATE BARRACUDA 320gb
DIAMONDMAX10 320gb

t.jaakko
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
26. marraskuuta 2006 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ottaisin itse tuon seagaten. on ollut luotettava ainakin omassa käytössä. mutta kun ei ole kokemuksia tuosta DIAMONDMAX10 kovosta niin paha mennä sanomaan että onko se yhtään sen huonompi sitten

AfterDawn Addict
_
26. marraskuuta 2006 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep ota toi Seagate,hyvä peli ja takuuaika 5,V
Senior Member

10 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2006 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
suosittelen seagatea. itselläni ollut jo yli 5 vuotta mun 30 Gb seagaten kovalevy toisessa koneessa ja vieläkin toimii vaikka joskus vähän aikaa sitten jotain murissut mutta nyt se on yllättäen taas hyvässä vauhdissa :D
_zippo_
Newbie
_
26. marraskuuta 2006 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli Seagaten Barracudan 320gb laitan.

Kumpi noista liitännöistä sopii mun emoon, tai jos molemmat niin kumpi paren? hinta sama.

SEAGATE BARRACUDA 7200.10 320GB 16MBPATA,Ultra ATA/100
SEAGATE BARRACUDA 7200.10 320GB, Serial ATA 3Gb/s
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
27. marraskuuta 2006 @ 06:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kovoista SATA liitännäinen on toki jonkin verran nopeampi, joten se kannattaa valita, jos mahdollista. Emosta tuntui löytyvän pari eri revikkaa, josta uudemmasta löytyi SATA liitäntä, vanhemmasta pelkkä IDE. Löytyykö emolevyn manuaalia josta tiedon vois tarkistaa? Tai kato vaikka everestillä tai pc-wizardilla tarkemmat tiedot emon mallista.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > abit nf7 nvidia nforce2 socket a atx

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy