User Käyttäjä Salasana  

torstai 7.8.2025 / 21:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelmia cs:sourcessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia cs:sourcessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jonneeeee
Newbie
_
26. marraskuuta 2006 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, elikkäs tämmönen ongelma on tullut ilmi. Cs:source tökkii n. 1 - 5 minuutin välein ellei useamminkin, joskus se pysähtyy muutamaksi sekunniksi kokonaan, joskus vain hieman nykii. Nyt olen huomannut että joka kerta kun se pysähtyy tai tökkii niin net_graph 3:n mukaan mulla on
incoming packets n. 3000 vaikka normaalisti pyörivät 60 - 80... Osaisiko
kukaan auttaa ongelman rakteisemisessa? Olen kokeillut uudelleen asentamista... n. viikko sitten peli toimi loistavasti.

hmmmmm
Staff Member

32 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2006 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän palomuuri käytössä?
jonneeeee
Newbie
_
27. marraskuuta 2006 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zone Alarm, oon sallinu kaikki steamiin liittyvät ohjelmat, ja tää ongelma on ilmenny joku viikko sitten...

hmmmmm
Ricard0
Inactive
_
27. marraskuuta 2006 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on jokin samankaltainen ongelma....consolissa lukee koko ajan että : NET_SendPacket WARNING ja joku ip:osote perässä.... pingi koko ajan jotain 300-600 , vika ilmennyt n. viikko sitten ja ei lähe millään...ennen peli toiminut moitteettomasti !! mikä hel****i sitä oikein vaivaa ????
Awprow
Newbie
_
28. marraskuuta 2006 @ 04:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katselin Steamin sivuja, ja siellä sanottiin että se johtuu Steamin uudesta päivityksestä. Siellä lukee numero, johon voi soittaa jos peli pätkii häiritsevästi. soitin siihen itse, ja heti he yhdistelivät vähän piuhoja ja kaikki toimii taas kuin unelma. Se sivu on kai www.steam.com
Katsele Googlesta.

Ley
Member

1 tuotearvio
_
28. marraskuuta 2006 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hahaha awprow... mitä sieniä sä oot popsinu?

En tiedä mihin seksilinjaan oot soittanu mutta epäilen ettei valve "yhdistele piuhoja" sun lagaamisen korjaamiseksi... heheheh päivän läppä kyllä

Mutta jos ko. ongelma vaivaa niin menkää www.steampowered.com ja ylävalikosta SUPPORT ja sieltä lähdette purkaa ongelmanne ydintä(esim. kohdasta troubleshooting network connectivity). En suosittele soittamaan valvelle (joka siis amerikkalainen yhtiö... voi tulla pientä puh.laskua eikä varmasti yhdistele piuhoja)...

Born to be wild - paitsi himassa
olli94
Suspended permanently
_
28. marraskuuta 2006 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CS ei tueta!!!!!!!!!
jonneeeee
Newbie
_
29. marraskuuta 2006 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jo oli järkevä kommentti tuokin...

hmmmmm
Mainos
_
__

_
Moderator

5 tuotearviota
_
29. marraskuuta 2006 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se johtuu tuosta ZoneAlarmista! Vaihda muuria vaikka Sygateen tai Kerioniin.

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelmia cs:sourcessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy