User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 17:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > tv:n kuva katosi mystisesti.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TV:n kuva katosi mystisesti.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
urski1
Newbie
_
28. marraskuuta 2006 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On tuossa telkkuna ollut kohta vuoden verran tuollainen Hitachin 28" widescreen vekotin. Ihan kiitettävästi on laite toiminut tähän asti, mutta viime yönä tapahtui kummia.
Olin tietokoneella ja tv oli siinä samalla päällä taustahälynä. Kun nousin koneelta ja vilkaisin telkkua, huomasin, että kuva oli kadonnut kokonaan - äänet kuuluivat normaalisti. Nyt kuva ei enää palaa, vaikka mitä yrittää. Päälle laittaessa kuuluu se normaali "sihahdus" mitä töllöistä yleensä, mutta kuva ei vaan ilmesty. Kaikkea olen kokeillut mitä on mieleen juolahtanut. Yksi asia, minkä olen laittanut merkille, on että etupaneeliin ei syty enää sitä punaista merkkivaloa. Menikö tuosta kuvaputki vai missä vika oikein piilee? Vielä olisi takuuta jäljellä pari kk, joten varmaan sinne joutuu tuon roudaan.
Senior Member
_
29. marraskuuta 2006 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Harvemmin tällaisia vikoja kotikonstein korjaa, joten takuuseen vaan kerta sellaista vielä löytyy.

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > tv:n kuva katosi mystisesti.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy