User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 14:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mkv-tiedostosta tekstit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mkv-tiedostosta tekstit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lazioo
Junior Member
_
28. marraskuuta 2006 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep. eli tarveisi saada tekstit ripattua mkv-tiedostosta. Olen koettanut
VirtualDubModilla mutta en ole saanu sillä ripattuja tekstejä toimimaan.
Siinä tulee tällänen varotus: http://img50.imageshack.us/img50/61/screenhunter1yp9.jpg
Mitäs toi meinaa?
Staff Member

32 tuotearviota
_
29. marraskuuta 2006 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuon varoituksen ei pitäisi vaikuttaa tekstien demuxaamiseen.
http://www.videohelp.com/tools?tool=MKVExtractGUI
tuossa toinen työkalu.
Lazioo
Junior Member
_
29. marraskuuta 2006 @ 05:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen koettanu myös MKVExtractGUIta. taidan vaan olla evottanu jotain. Tuo VirtualDubMod rippaa kyllä tekstit mutta esim. TimeAdjuster ei suostu niitä avaamaan ja Bsplayer ei näytä niitä tekstejä. Missä mahtaa olla vika?

Edit: Joo se softa on mkvmerge GUI mitä oon koittanu. tarvii koittaa tota mkvextractGUIta

Edit2: Joo sain toimimaan tolla mkvExtractGUIlla. Kiitos avusta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2006 @ 13:25

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mkv-tiedostosta tekstit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy