User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 01:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tekstitysten tekeminen, hermot menee...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tekstitysten tekeminen, hermot menee...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
oj79
Newbie
_
20. heinäkuuta 2003 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkaa jo menemään hermot!

Eli olen yrittänyt ihan omaksi iloksi tekstittää T3 leffaa. Työkaluina olen yrittänyt käyttää Subtitletoolia ja Subtitle Workshoppia.

No toolissa menee hermot siihen kun aloitus ja lopetus aika pitää naputella käsin eikä siihen voi säätää mitään muuta oletusaikaa kuin se naurettava 200ms, joka siinä on valmiina. Ja lisäksi katselu on tehtävä jollain muulla ohjelmalla. Tätä katselua olen suorittanut Bsplayerilla ja jos leffaa kelailee, niin ajat heittää.

Ja tämä jälkimmäinen ongelma on myös tuossa Workshopissa, jossa tekstin aloituskohdan voi asettaa klikkaamalla. Mutta siinäkin joka toisella katselukerralla tekstien ajoitus on 3 sekkaa väärässä! Ja jos korjaat niin ensikerralla ne on siltinkin väärässä.

Eli menee hermot ja tekstitykset jää tekemättä. (Ellei jollain ole jotain vinkkiä mitä tehdä)

--
t.oj
Moderator
_
20. heinäkuuta 2003 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei taida olla oikotietä onneen, käsin kaikki vaan :)
DasViper
Member
_
20. heinäkuuta 2003 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsin tekemisellä tarkoitat varmaan, että Notepadilla tällaista:
esim.
{604}{780}TEKSTI TÄHÄN
{946}{1023}TEKSTI TÄHÄN

Minä teen aina tuolla tavalla.
julmu
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2003 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://urusoft.cjb.net/

Hae tuolta uusin Subtitle Workshop niin johan on esikatselu ja voit reaaliajassa muuttaa fps:ä, muutenkin tekstit tuntuu saavan tolla paljon jouheemmin kohalleen ku sillä vanhalla.
Mainos
_
__

_
raw
Member
_
21. heinäkuuta 2003 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
turhaa... löytyy hyvät suomi subit terminaattori 3:seen.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tekstitysten tekeminen, hermot menee...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy