User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > logitech formula vibration feedback wheel
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Logitech Formula Vibration Feedback Wheel
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

5 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kokemuksia tästä ratti ja polkimet peliohjaimesta? Olen sellaista ostamassa ja ostan sen jollei jollakulla on huonoja kokemuksia tai ehdotuksia paremmasta, saman hintaluokan ohjaimesta?

Edellä olevan tekstin osittainenkin lainaaminen ilman asianomaisen lupaa, on tekijänoikeudellisista syistä ehdottomasti kielletty! <- Vitsi :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2006 @ 14:31

Senior Member
_
8. joulukuuta 2006 @ 05:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni ei ole tuosta kokemusta, mutta kaverillani on muutamista rateista, tuo mukaan lukien. Ja hän piti enemmän Logitech Formula Force EX- ratista. Paremmat tärinäominaisuudet kuulemma. Force EX-ratti on tosin n.20-30e kalliimpi, kuin Formula Vibration Feedback Wheel. Mikrobitin hintaseurannan mukaan.

Itse ostin Playstation 2lle Logitechin Driving Force Pro-ratin ja en voi olla muuta, kuin tyytyväinen. Ratti käy myös PClle. Driving Force Pron hinnalla tosin saa ainakin 2kpl Formula Vibration Feedback Wheel-ratteja. Heh..

:.Phantomenium.:
oxygenol
Member

11 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2006 @ 05:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älä osta! Säästä 10? lisää ja ostappa Logitech Formula Force GP

Itse kokeilin tuota formula virbrationia ex-duunipaikalla ja on suorastaan sanottuna surkea. Itse omistan formula force gp ratti+poljin yhdistelmän ja se vie kyllä voiton kevyesti.
Itse ostin kesällä paikallisesta gigantista hintaan 59?. Kannattaa kysästä gigantista/lähimmästä atk liikkeestä jos sattuisi vielä löytymään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. joulukuuta 2006 @ 06:01

Member

3 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2006 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos 10? korotuksella saa paremman, niin kannattaa sitten siihen säästää... =)
Erajormaz
Junior Member
_
13. joulukuuta 2006 @ 04:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehdottakaas hyvää rattia sylikäyttöön. Hintahaarukka se 30-90?

E:Siis PC:lle

Intel C2D E6600 2,4Ghz | MSI NX7950 GX2 | Asus P5B | 2x 1Gb Mushkin-5300 667Mhz DDR2 | Antec P150 Quiet | WD Caviar 320Gb SATAII | BenQ FP91GX 19"TFT 8MS | Logitech G15 Gaming Keyboard | Logitech G5 Gaming Mouse 2000Dpi | Windows XP Home SP2

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. joulukuuta 2006 @ 06:04

Erajormaz
Junior Member
_
13. joulukuuta 2006 @ 06:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saakohan tota Formula GT:ä syliin millään mukavalla tavalla???
Löysin yhden syliratin, mutta siinä ei ole kumisia kahvoja ja muutenkin aika köyhän näköinen

Intel C2D E6600 2,4Ghz | MSI NX7950 GX2 | Asus P5B | 2x 1Gb Mushkin-5300 667Mhz DDR2 | Antec P150 Quiet | WD Caviar 320Gb SATAII | BenQ FP91GX 19"TFT 8MS | Logitech G15 Gaming Keyboard | Logitech G5 Gaming Mouse 2000Dpi | Windows XP Home SP2
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2006 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin juuri tuon kyseisen ratin kun sai halvalla. Oli Citymarketissa alennuksessa 50? ratti @ 15? :)

Ihan kelvollinen Xbox ratiksi ja jopa käyttökelpoinen sylissä. Itse olen tosin viritellyt aina talousjakkaraan sen kiinni. Polkimet on liian kevyet ja löysät...varmaan suunniteltu lasten jaloille.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Mainos
_
__

_
Member
_
13. marraskuuta 2009 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon tässä itekkin miettinyt ostaa sellasta rattipoljin settiä, niin mitäs suosittelisitte hintahaarukalle alle 80e. Ehdotuksia, kiitos etukäteen ! :D

PS3 120GT + Acer 23"
Hp pavilion dv7-1113eo
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > logitech formula vibration feedback wheel

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy