User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 14:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen lämmmöt nousee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koneen lämmmöt nousee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
boudis
Junior Member
_
7. joulukuuta 2006 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä koneen lämmöt nousee korkeisiin lukemiin kun olen vaan netissä esim 60-100 välissä pompivat Käytän tässä nyt Pc Alert4 josta näkee noi lämmöt Temperature: Cpu60.c System46.c
Voltage: Vcore:1.35 3.3V:3.33 +5V:5.08 +12V 1134
Cooler Xp: fan: 0 Sysfan: 2766 PsFan 0
Tossa oli noita tietoja mitä toi mun ohjelma anto/näytti. Koneessa ei oo muutakun alkuperäinen tuuletin niin nyt oon sitten aatellu että vois olla tuuletin paskana ja nyt tarttis help uuven ostossa
AfterDawn Addict
_
7. joulukuuta 2006 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä prossu sulla on? Oletko päivittänyt biosin? Oletko tarkistanut että vooleri on kunnolla kiinni?

EDIT: Ja jos tuo on XP prossu, niin silloin nuo ovat aivan normaaleita nuo lämmöt, koska ne ovat tunnetusti kiukaita.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2006 @ 19:15

kalapukki
Junior Member

5 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otappas koteloa auki ja kattele ensin pyöriikö kaikki tuulettimet ja jos pyörivät nii ensimmäinen ratkasu ois pölyjen puhdistus jos sitä ei ole vielä tehty, esim paineilmalla...Itsellä aikanaa idle lämmöt tippu reilustikkin pelkällä putsauksella.Alkaa tosin olemaa melko korkea lämmöt pelkässä surffailussa.
boudis
Junior Member
_
8. joulukuuta 2006 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tota niin aukasin kopan ja puhistelin kaiken paskan pois tosta tuulettimesta ja johan tippu lämmöt:) 36-41 mutta oon tässä silti kattelemassa uutta/tehokkaampaa tuuletinta tai jotain vastaavaa.
Niin mitäs kaikkea pitäs tietää ton uuven tuulettimen suhteen?
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2006 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti boudis:
Joo tota niin aukasin kopan ja puhistelin kaiken paskan pois tosta tuulettimesta ja johan tippu lämmöt:) 36-41 mutta oon tässä silti kattelemassa uutta/tehokkaampaa tuuletinta tai jotain vastaavaa.
Niin mitäs kaikkea pitäs tietää ton uuven tuulettimen suhteen?
Itse puhdistuva?
Mainos
_
__

_
boudis
Junior Member
_
8. joulukuuta 2006 @ 23:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööö.....Siis aukasin ja itse puhistin kaiken paskan pois.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen lämmmöt nousee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy